Reint Jan Renes - Draaiboek gedragsverandering 9789047009610Bieden
Ko Floor - Marketingcommunicatiestrategie 9e druk
€ 85,00
Ophalen of Verzenden
501sinds 19 feb. '24, 16:37
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2023
AuteurKo Floor; Fred van Raaij; Margot Bouwman
Productnummer (ISBN)9789001022754
Beschrijving
ISBN/EAN: 9789001022754
Nieuw nog niet gebruikt, zit nog in de verpakking ook de code voor de digitale ondersteuning is nog niet gebruikt.
HBO Communicatie leerjaar 1
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 548
•Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;•state of the art kennis over digitale communicatie;•actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren van maatschappelijke impact, naast het versterken van een merk of het verbeteren van de verkoopcijfers.Marketingcommunicatiestrategie is al jaren een standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven aan de hand van cases uit de praktijk. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes...
Nieuw nog niet gebruikt, zit nog in de verpakking ook de code voor de digitale ondersteuning is nog niet gebruikt.
HBO Communicatie leerjaar 1
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 548
•Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;•state of the art kennis over digitale communicatie;•actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren van maatschappelijke impact, naast het versterken van een merk of het verbeteren van de verkoopcijfers.Marketingcommunicatiestrategie is al jaren een standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven aan de hand van cases uit de praktijk. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes...
Advertentienummer: m2083062441
Populaire zoektermen
grondslagen van de marketing 9e drukbasisboek facility management 3e drukinleiding tot de marketing druk 5marketing kernstof 9e drukmarketing@questjunior.nlpaling en kobasisboek online marketingorganisatie en management 8e druk in Boekenwulfert flooreerste druk suske en wiskesamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekengrondslagen van de marketing 10e drukhandboek organisatie en managementeettafel x pootfietsdrager op trekhaak in Dakdragerswall-e dvdgroene pottenhonda ek in Carrosserie en Plaatwerk