Robert L. Johnson - PsychologieBieden
Patrick Petersen - Handboek social media marketing
Bieden
Ophalen of Verzenden
50sinds 21 mei. '24, 12:19
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2020
AuteurPatrick Petersen
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 400
Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.
Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Nationale Nederlanden en vele anderen.
Auteur, 'social media addict', ondernemer, consultant, docent en spreker Patrick Petersen is een ervaren ...
Advertentienummer: m2117455249
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiehandboek organisatie en managementprincipes van marketing 8e editieinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiegrondslagen van de marketing 9e drukhandboek voor lerarenmarketing kernstofmarketing essentie in Boekenprincipes van marketingboeken marketing en communicatiehandboek systeemtherapiesuzuki rv 50pir isolatie 30 mm in Isolatie en Afdichtingvogelplateaumelkreservoir delonghirien poortvliet kalender 2023