Patrick Petersen - Handboek social media marketing

Bieden
Ophalen of Verzenden
50sinds 21 mei. '24, 12:19
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2020
AuteurPatrick Petersen

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 400


Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.
Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Nationale Nederlanden en vele anderen.
Auteur, 'social media addict', ondernemer, consultant, docent en spreker Patrick Petersen is een ervaren ...
Advertentienummer: m2117455249