Wil Michels - Communicatie handboek€ 40,00
Ko Floor - Marketingcommunicatiestrategie
€ 70,00
Verzenden
200sinds 18 apr. '25, 15:12
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2023
AuteurKo Floor; Fred van Raaij; Margot Bouwman
Beschrijving
Nieuwprijs: €89,95
Neem een kijkje op mijn account voor meer communicatie boeken. Samen mogen ze weg voor een mooie prijs!
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 548
•Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;•state of the art kennis over digitale communicatie;•actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren van maatschappelijke impact, naast het versterken van een merk of het verbeteren van de verkoopcijfers.Marketingcommunicatiestrategie is al jaren een standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven aan de hand van cases uit de praktijk. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes...
Neem een kijkje op mijn account voor meer communicatie boeken. Samen mogen ze weg voor een mooie prijs!
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 548
•Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;•state of the art kennis over digitale communicatie;•actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren van maatschappelijke impact, naast het versterken van een merk of het verbeteren van de verkoopcijfers.Marketingcommunicatiestrategie is al jaren een standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven aan de hand van cases uit de praktijk. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes...
Advertentienummer: m2258748861
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlpaling en kobasisboek online marketingwulfert floorsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiede regels van floor boekfinancieel management en financieringsamengevat economie vwofloor boekenpincode economiereichsbanknote 1000 mark 1910 waarde2 en 3 balkwinterswijk corledellorto carburateuracer 144 hz monitorairco udenroll over in Gezelschapsspellen & Kaartspellenknuffel 1990hartstichting in Verzamelenaquarium vissen