Muziekwijzer€ 2,50
Jos Burgers - Klanten zijn eigenlijk net mensen
€ 4,00
Ophalen of Verzenden
40sinds 4 mei. '25, 16:05
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2006
AuteurJos Burgers
Beschrijving
Ondertitel: en 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 114
Contributors: M. Pathuis
Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn.
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!
Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect en het gevoel krijgen dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren, levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant - en niet alleen om nieuwe klanten binnen te h...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 114
Contributors: M. Pathuis
Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn.
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!
Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect en het gevoel krijgen dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren, levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant - en niet alleen om nieuwe klanten binnen te h...
Advertentienummer: m2264430087
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketinghoe hoort het eigenlijksamengevat economie havohoe laat ik mijn klanten kwispelenalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiejos burgersfinancieel management en financieringsamengevat economie vwonet over de grens boekpincode economiecortina herenfiets 28 inchvelours bank ikearosenthal in Porseleinachterdeur met kozijnflappentank zundapphet aanzien van 1964laurel en hardy schilderijshovel bak volvobollen krattentheepot arnhem in Antiek en Kunst