Little Hedonist sweater coral maat 110€ 7,00
G. Kootstra - Designmanagement
160sinds 17 jun. '25, 12:11
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
AuteurG. Koolstra
Beschrijving
Ondertitel: design effectief benutten om ondernemingssucces te creeren
Ik heb mijn boekenkast grondig leeggeruimd en verkoop veel studie- en design boeken, zie laatste foto. Kijk vooral ook even bij mijn andere advertenties!
Dutch design, industriele vormgeving, product design
Managers en ontwerpers leven vaak in twee werelden, terwijl ze voor productinnovaties van elkaar afhankelijk zijn. Het is van belang dat ontwerpprocessen goed gemanaged worden. Dit boek leert ontwerpers en managers hoe ze hun vakgebieden beter kunnen integreren. Het biedt een overzicht van de stand van zaken en zal een steun in de rug blijken bij het vormgeven en onderhouden van een consistent designbeleid. Het boek biedt inzicht in de bijdrage van design tijdens het strategieproces en in de werking en beoordeling van design als bedrijfsinstrument.
Hoofdauteur G. Kootstra
Tweede Auteur V. Zwaal
Uitgeverij Mainpress B.V.
Pearson Education Benelux
Prentice hall
ISBN-13: 978 90 430 1172 3
NUR 801
Taal: Nederlands; Vlaams
Ik heb mijn boekenkast grondig leeggeruimd en verkoop veel studie- en design boeken, zie laatste foto. Kijk vooral ook even bij mijn andere advertenties!
Dutch design, industriele vormgeving, product design
Managers en ontwerpers leven vaak in twee werelden, terwijl ze voor productinnovaties van elkaar afhankelijk zijn. Het is van belang dat ontwerpprocessen goed gemanaged worden. Dit boek leert ontwerpers en managers hoe ze hun vakgebieden beter kunnen integreren. Het biedt een overzicht van de stand van zaken en zal een steun in de rug blijken bij het vormgeven en onderhouden van een consistent designbeleid. Het boek biedt inzicht in de bijdrage van design tijdens het strategieproces en in de werking en beoordeling van design als bedrijfsinstrument.
Hoofdauteur G. Kootstra
Tweede Auteur V. Zwaal
Uitgeverij Mainpress B.V.
Pearson Education Benelux
Prentice hall
ISBN-13: 978 90 430 1172 3
NUR 801
Taal: Nederlands; Vlaams
Advertentienummer: m2280108971
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingspa overname in Exploitaties en Overnamesdames winterjassen in Jassen | Winteraudi stuur afgevlakt in Besturingsiamees ragdoll in Katten en Kittens | Raskatten | Korthaarwaterornamenten in Waterpartijen en Fonteinenaero wielen in Fietsonderdelennike zoom 2k in Schoenensfeerhaard almere in Haardenferguson tef onderdelen in Agrarisch | Tractorenglas in lood art deco in Glas en Ramen