Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Opvallend anders 9789067075183 O. Kleefkens
€ 15,10
Verzenden
50sinds 2 apr. '25, 07:44
Kenmerken
AuteurO. Kleefkens
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789067075183
Jaar (oorspr.)2001
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Opvallend anders
Auteur: O. Kleefkens
ISBN: 9789067075183
Conditie: Beetje gebruikt
Dit is het verhaal van een relatief kleine familiebrouwerij, die in een tomeloze wil tot overleven op beslissende momenten met vernieuwende oplossingen durfde te komen. In haar innovatieve manier van denken en marketing was Phoenix haar tijd en concurrenten ver vooruit. Zo bracht zij al in 1917 een alcoholvrij bier onder de naam Malto op de markt, ging zij als eerste Nederlandse brouwerij vanaf 1925 in de brouwerij gebotteld flessenbier in de winkels verkopen, onderscheidde zij zich op verpakkingsgebied met de invoering van de pulfes in 1926 en de sixpack in 1936 en introduceerde zij in 1932 het statiegeld voor bierflessen in Nederland. Minstens zo interessant als haar geschiedenis is het vele beeldmateriaal dat van Phoenix bewaard is gebleven. Grafisch vormgever Nico de Koo was vanaf de jaren twintig verantwoordelijk voor de zeer opvallende vormgeving van de huisstijl en alle reclame-uitingen. De door hem ontworpen etiketten en reclame-posters behoren vandaag de dag in de bierwereld tot de meest geliefde verzamelaarsobjecten.
Titel: Opvallend anders
Auteur: O. Kleefkens
ISBN: 9789067075183
Conditie: Beetje gebruikt
Dit is het verhaal van een relatief kleine familiebrouwerij, die in een tomeloze wil tot overleven op beslissende momenten met vernieuwende oplossingen durfde te komen. In haar innovatieve manier van denken en marketing was Phoenix haar tijd en concurrenten ver vooruit. Zo bracht zij al in 1917 een alcoholvrij bier onder de naam Malto op de markt, ging zij als eerste Nederlandse brouwerij vanaf 1925 in de brouwerij gebotteld flessenbier in de winkels verkopen, onderscheidde zij zich op verpakkingsgebied met de invoering van de pulfes in 1926 en de sixpack in 1936 en introduceerde zij in 1932 het statiegeld voor bierflessen in Nederland. Minstens zo interessant als haar geschiedenis is het vele beeldmateriaal dat van Phoenix bewaard is gebleven. Grafisch vormgever Nico de Koo was vanaf de jaren twintig verantwoordelijk voor de zeer opvallende vormgeving van de huisstijl en alle reclame-uitingen. De door hem ontworpen etiketten en reclame-posters behoren vandaag de dag in de bierwereld tot de meest geliefde verzamelaarsobjecten.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1512300533
Populaire zoektermen
het aanzien van 1962 in Geschiedenis & Wereldhet aanzien van 2020 in Geschiedenis & Wereldhet begin van alles in Geschiedenis & Wereldhet aanzien van 1963 in Geschiedenis & Wereldhet aanzien van 1971 in Geschiedenis | WereldGeschiedenis & Wereld in Boekensesam in Geschiedenis & Wereldhet aanzien van 1982 in Geschiedenis & Wereldjaarboek telegraaf in Geschiedenis & Wereldgrote geillustreerde wereld geschiedenis in Geschiedenis & Wereldlekturama in Geschiedenis & Wereldspanje in Geschiedenis, Wereldwereldgeschiedenis in Geschiedenis, Wereldmaya's in Geschiedenis, Wereldhonda vision 50cortenstaal kantopsluitingzwarte tuinslangterracotta schalen voor buitenpasse partout 40x50ford tourneo camperwalter and connieroze tafel in Huis en Inrichtingstuurconsole in Vis- en Consolebotenstacaravan woonunit