VERKADE ALBUM LENTE 9789021531823 Jac.P. Thijsse€ 4,75
IKEA SUCCESSTORY VAN EIGENZINNIG BEDRIJF 9789038907918
00sinds 11 jul. '25, 07:46
€ 33,10
Verzenden
Kenmerken
AuteurS. Bjork
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789038907918
Jaar (oorspr.)1998
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: IKEA SUCCESSTORY VAN EIGENZINNIG BEDRIJF
Auteur: S. Bjork
ISBN: 9789038907918
Conditie: Beetje gebruikt
IKEA SUCCESSTORY VAN EIGENZINNIG BEDRIJF 1e druk is een boek van S. Bjork uitgegeven bij Elmar. ISBN 9789038907918
In chronologische volgorde wordt het fascinerende verhaal verteld van het Ikea-concern en zijn oprichter, Ingvar Kamprad, die in 1930 van start ging en uiteindelijk de ongekroonde meubelkoning van de wereld werd. Maar het is ook een verhaal over bijzonder management. Want hoewel er heel wat concurrentie is heeft Ikea, vreemd genoeg, geen internationale rivaal en staat het aan de top, in gezelschap van bedrijven als Benneton, de Body Shop en de Zweedse kledinggigant H(ennes) & M(auritz).
Thans zijn er wereldwijd 140 Ikea-vestigingen in 29 landen en werken er bij het concern 36.000 mensen. Jaarlijks worden 120 miljoen bezoekers geregistreerd en wordt de catalogus in een oplage van ruim 60 miljoen exemplaren in 20 talen verspreid. De Ikea-groep heeft géén beursnotering en de hoofdactiviteiten worden gecoördineerd vanuit Nederland.
Het succesverhaal van Ikea kent een sprookjesachtige component, maar de groei van het imperium komt eigenlijk voort uit briljante managementtechnieken, die gebaseerd zijn op louter intuïtie. Niettemin worden die technieken en methodieken vandaag als het summum van managementgericht denken beschouwd.
De visie van Kamprad is gebaseerd op verbetering van de welvaart. Het zakelijke concept dat daarbij past is kwaliteitsmeubels maken voor elke beurs.
Met zijn 72 jaar kan Ingvar Kamprad terugzien op een unieke prestatie: een van 's werelds grootste ondernemers, diverse keren genomineerd als zakenman van het jaar en een eredoctoraat aan de universiteit van Lund.
Met een licht kritische ondertoon beschrijft Björk in 26 hoofdstukken het Ikea-imperium: de hoofdrolspelers, het management en de cultuur. Het boek wordt afgerond met een blik op de toekomst.
Titel: IKEA SUCCESSTORY VAN EIGENZINNIG BEDRIJF
Auteur: S. Bjork
ISBN: 9789038907918
Conditie: Beetje gebruikt
IKEA SUCCESSTORY VAN EIGENZINNIG BEDRIJF 1e druk is een boek van S. Bjork uitgegeven bij Elmar. ISBN 9789038907918
In chronologische volgorde wordt het fascinerende verhaal verteld van het Ikea-concern en zijn oprichter, Ingvar Kamprad, die in 1930 van start ging en uiteindelijk de ongekroonde meubelkoning van de wereld werd. Maar het is ook een verhaal over bijzonder management. Want hoewel er heel wat concurrentie is heeft Ikea, vreemd genoeg, geen internationale rivaal en staat het aan de top, in gezelschap van bedrijven als Benneton, de Body Shop en de Zweedse kledinggigant H(ennes) & M(auritz).
Thans zijn er wereldwijd 140 Ikea-vestigingen in 29 landen en werken er bij het concern 36.000 mensen. Jaarlijks worden 120 miljoen bezoekers geregistreerd en wordt de catalogus in een oplage van ruim 60 miljoen exemplaren in 20 talen verspreid. De Ikea-groep heeft géén beursnotering en de hoofdactiviteiten worden gecoördineerd vanuit Nederland.
Het succesverhaal van Ikea kent een sprookjesachtige component, maar de groei van het imperium komt eigenlijk voort uit briljante managementtechnieken, die gebaseerd zijn op louter intuïtie. Niettemin worden die technieken en methodieken vandaag als het summum van managementgericht denken beschouwd.
De visie van Kamprad is gebaseerd op verbetering van de welvaart. Het zakelijke concept dat daarbij past is kwaliteitsmeubels maken voor elke beurs.
Met zijn 72 jaar kan Ingvar Kamprad terugzien op een unieke prestatie: een van 's werelds grootste ondernemers, diverse keren genomineerd als zakenman van het jaar en een eredoctoraat aan de universiteit van Lund.
Met een licht kritische ondertoon beschrijft Björk in 26 hoofdstukken het Ikea-imperium: de hoofdrolspelers, het management en de cultuur. Het boek wordt afgerond met een blik op de toekomst.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1515792715
Populaire zoektermen
readers digest de wereld van eeuw tot eeuwgeschiedenis der martelarende geschiedenis van de joden schamaeen kennismaking met de oude wereldgeschiedenis gevengeschiedenis van de luchtvaartgeschiedenis der wereld in woord en beeldde wereld in wordinggrote geillustreerde wereld geschiedenisgeschiedenis inzichtde complete geschiedenis van amsterdamgeschiedenis van koninklijke shellgeschiedenis van koninklijke shellde oude geschiedenis van de jodenyamaha 125 in Motoren | Yamahagratis radio in Radio'shoreca counter in Horeca | Keukenapparatuurauto's in Vacatures | Automotivepretenders in Cd's | Overige Cd'srubberschuif in Agrarisch | Werktuigencentennial in Romansdokterstas speelgoed in Speelgoed | Educatief en Creatiefmondstuk saxofoon in Blaasinstrumenten | Saxofoonsclean easy hars in Uiterlijk | Gezichtsverzorging