SOMEONE stoer shirtje met auto's, maat 140€ 5,00
NIEUWE DONALD DUCK - makkelijk lezen - dyslexie
€ 5,00
Ophalen
20sinds 17 mei. '25, 13:25
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2024
AuteurDisney
Beschrijving
Donald duck Makkelijk Lezen - Lekker lezen voor iedereen
het boekje is nieuw
Ja hoor! Kwik, Kwek en Kwak willen niet in bad! Ze racen liever rond in hun kar. De Zware Jongens hebben ook al geen zin om in bad te gaan. En de Boze Wolf heeft geen zin in bruine bonen. Hij wil koekjes! Daar is Gijs Gans ook dol op en dit keer heeft hij geluk. De nieuwe raaf van Mikmak krijgt geen koekjes, en dat is zijn eigen schuld! Echt? Jazeker, lees het maar in dit deel van Makkelijk lezen.
Ducklexie
Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!
ophalen of verzenden
het boekje is nieuw
Ja hoor! Kwik, Kwek en Kwak willen niet in bad! Ze racen liever rond in hun kar. De Zware Jongens hebben ook al geen zin om in bad te gaan. En de Boze Wolf heeft geen zin in bruine bonen. Hij wil koekjes! Daar is Gijs Gans ook dol op en dit keer heeft hij geluk. De nieuwe raaf van Mikmak krijgt geen koekjes, en dat is zijn eigen schuld! Echt? Jazeker, lees het maar in dit deel van Makkelijk lezen.
Ducklexie
Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!
ophalen of verzenden
Advertentienummer: m2269066282
Populaire zoektermen
ikea in Kinderboeken | Jeugd | onder 10 jaarpinokkio boek in Kinderboeken | Jeugd | onder 10 jaargratis kinderboeken in Jeugd & onder 10 jaardonald duck in BoekenJeugd & onder 10 jaar in Boekeneerste donald duck waardeoude kinderboeken in Jeugd & onder 10 jaardonald duck historydonald duck pocket in Boekenpietje puk in Jeugd & onder 10 jaardonald duck engelsdonald duck junior in Boekendonald duck pockets in Stripboekendonald duck in Stripboekenveloretti 16 inchbully pupsmimpi winterjasik jan cremer eerste drukthuisbezorgd kortingscode ingthe tjong khingpiep popjesmetal in Salontafelswinkelinrichting tego in Zakelijke goederencry baby in Effecten