Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Type
Fictie algemeen
Auteur
Disney

Beschrijving

Leuk boekje van Disney Pixar's Coco. Geschikt voor kinderen met dyslexie. Miguel is gek op muziek en droomt ervan om beroemd te worden. Maar thuis wordt Miguel niet Ernesto de la Cruz. Miguel mag dus geen gitaar spelen. Op de avond voor de Dag van de Doden gebeurt er een wonder. Miguel ontmoet een vriend van de Doden. Samen met zijn nieuwe vriend ontdekt Miguel het geheim over zijn afkomst.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Sittard
3x bekeken
0x bewaard
Sinds 22 okt '25
Advertentienummer: m2325301920