Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Type
Non-fictie
Jaar (oorspr.)
2014
Auteur
Carol Vorderman
Beschrijving
Ondertitel: leer stap voor stap programmeren en je eigen computergames maken
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 226
Contributors: Jaap Verschoor; Ronald Schrijber
Word een programmeur en maak je eigen computergames Leren programmeren wordt alsmaar belangrijker in de 21ste eeuw en ook op school komt het steeds meer aan bod. Dit overzichtelijke boek staat vol achtergrondinformatie met heldere voorbeelden en oefeningen. Een gids met kleurrijke illustraties en stap-voor-stap instructies om programma's te schrijven in Scratch en Python.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 226
Contributors: Jaap Verschoor; Ronald Schrijber
Word een programmeur en maak je eigen computergames Leren programmeren wordt alsmaar belangrijker in de 21ste eeuw en ook op school komt het steeds meer aan bod. Dit overzichtelijke boek staat vol achtergrondinformatie met heldere voorbeelden en oefeningen. Een gids met kleurrijke illustraties en stap-voor-stap instructies om programma's te schrijven in Scratch en Python.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Harderwijk
6x bekeken
0x bewaard
Sinds 18 nov '25
Advertentienummer: m2335454954
Populaire zoektermen
kinderboekengratis kinderboekenKinderboeken | Jeugd | onder 10 jaarkinderboeken gezochtengelse kinderboekenkinderboeken jaren 70kinderboekenblitz kinderboekenkinderboeken 1950spaanse kinderboekenduitse kinderboeken10 mgoude kinderboekensinterklaas voor grote kindereneriba pan familia in Caravanszilver peper en zout stel in Antiek | Goud en Zilverkia embleem in Klein materiaaltall uggs in Schoenenih 453 in Agrarisch | Tractoren45 x 45 in Verwarming en Radiatorenscooters te koop in Brommeronderdelen | Scootersraamkozijn met dubbel glas in Kozijnen en Schuifpuienturnen springplank in Turnencorima wielen in Fietsen | Racefietsen