Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Merkenmoe 9789029078818 N. Boorman
€ 5,45
Verzenden
390sinds 4 sep. '24, 17:16
Kenmerken
AuteurN. Boorman
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789029078818
Jaar (oorspr.)2008
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Merkenmoe
Auteur: N. Boorman
ISBN: 9789029078818
Conditie: Als nieuw
Wat doe je als je op een ochtend wakker wordt en inziet dat je leven afhangt van alles wat cool en trendy is en dat je identiteit en denkbeelden zijn gebaseerd op een hiërarchie van merken? Neil Boorman vond het een schokkend inzicht en wilde van zijn merken verslaving af. Op 17 september 2006 verbrandde hij op een plein in Londen in een groot vreugdevuur al zijn merkspullen: zijn Lacoste-shirts, zijn Adidas-schoenen en zijn Raf Simmons-bomberjack. Alles ging op de grote stapel. En wat niet brandde vernielde hij met een grote moker.
Maar Boorman beschrijft niet alleen op een ontwapenend openhartige manier zijn eigen merkenverslaving en zijn pogingen om af te kicken. Hij vraagt zich ook af of je tegenwoordig überhaupt zonder merkspullen een normaal leven kunt leiden en legt de sociale, historische, economische en psychologische achtergronden van de huidige merkengekte bloot. Merkenmoe is een persoonlijke en hilarische kritiek op het moderne consumentisme.
Titel: Merkenmoe
Auteur: N. Boorman
ISBN: 9789029078818
Conditie: Als nieuw
Wat doe je als je op een ochtend wakker wordt en inziet dat je leven afhangt van alles wat cool en trendy is en dat je identiteit en denkbeelden zijn gebaseerd op een hiërarchie van merken? Neil Boorman vond het een schokkend inzicht en wilde van zijn merken verslaving af. Op 17 september 2006 verbrandde hij op een plein in Londen in een groot vreugdevuur al zijn merkspullen: zijn Lacoste-shirts, zijn Adidas-schoenen en zijn Raf Simmons-bomberjack. Alles ging op de grote stapel. En wat niet brandde vernielde hij met een grote moker.
Maar Boorman beschrijft niet alleen op een ontwapenend openhartige manier zijn eigen merkenverslaving en zijn pogingen om af te kicken. Hij vraagt zich ook af of je tegenwoordig überhaupt zonder merkspullen een normaal leven kunt leiden en legt de sociale, historische, economische en psychologische achtergronden van de huidige merkengekte bloot. Merkenmoe is een persoonlijke en hilarische kritiek op het moderne consumentisme.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505354696
Populaire zoektermen
euthanasie in Politiek en MaatschappijPolitiek en Maatschappij in Boekende maatschappij dat ben jij niveau 3-4de maatschappij dat ben jij in Boekende maatschappij dat ben jij niveau 3 4 in Schoolboekeneconomie en maatschappij arnold heertjeopenbaar bestuur beleid organisatie en politiekkennis van de nederlandse maatschappijde maatschappij dat ben jij in Schoolboekenpolitiek en politicologie in Boekensociale dynamiek van de gemeentelijke politiek in Boekenopenbaar bestuur beleid organisatie en politiek in Studie en Cursusde maatschappij dat ben jij niveau 3 4stoomvaart maatschappij nederlandvolvo amazon in Auto-onderdelenladekast kunststof in Ladekastenbig magicrotorcraft in Herenmdf plankenbergen op zoom in Bestelauto'sMercedes-Benz e klasse mercedes cabrio witpea popperblikken keuken in Antiek en Kunst5v 2a adapter in Pc- en Netwerkkabels