Bureau Wibaut - Hosselen, harken en andere handigheden€ 7,50
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpMaatschappij en Samenleving
GebiedNederland
Jaar (oorspr.)2018
AuteurMark Deuze
Beschrijving
2018, ISBN 9789462986954
Zo goed als nieuw (1x doorgenomen).
Hier gebruikt voor de opleiding Journalistiek aan de Christelijke Hogeschool Ede, maar wellicht dat andere opleidingen dit boek ook op de literatuurlijst hebben staan.
Verzenden, of ophalen nabij het centrum van Ede.
---
Taal: Nederlands; Vlaams
Media zijn voor ons als wat water is voor vissen: we leven niet met media maar in media. Want leven mét media suggereert dat we ook kunnen leven zónder media. Dat is een illusie.
Er is genoeg in de alomtegenwoordige media in ons leven om je zorgen over te maken: filterbubbels, surveillance en het einde van privacy, smartphoneverslaving en media hypes. In dit boek verschuift de focus van wat media met ons doen naar wat wij zelf in media kunnen doen. Hoe kunnen we bewust omgaan met het maken en consumeren van media, en daarbij betere (en mooiere) verhalen over onszelf en de wereld om ons heen vertellen?
We zijn niet willoos aan media overgeleverd en verliezen niet door media - gaandeweg - onze eigenheid als mensen. De vraag is niet of deze versmelting van media en leven goed of slecht voor ons is. De vraag is, wat we met ons leven in media gaan doen.
Mark Deuze biedt in dit boek zowel een kritische als creatieve kijk op ons leven in media.
Zo goed als nieuw (1x doorgenomen).
Hier gebruikt voor de opleiding Journalistiek aan de Christelijke Hogeschool Ede, maar wellicht dat andere opleidingen dit boek ook op de literatuurlijst hebben staan.
Verzenden, of ophalen nabij het centrum van Ede.
---
Taal: Nederlands; Vlaams
Media zijn voor ons als wat water is voor vissen: we leven niet met media maar in media. Want leven mét media suggereert dat we ook kunnen leven zónder media. Dat is een illusie.
Er is genoeg in de alomtegenwoordige media in ons leven om je zorgen over te maken: filterbubbels, surveillance en het einde van privacy, smartphoneverslaving en media hypes. In dit boek verschuift de focus van wat media met ons doen naar wat wij zelf in media kunnen doen. Hoe kunnen we bewust omgaan met het maken en consumeren van media, en daarbij betere (en mooiere) verhalen over onszelf en de wereld om ons heen vertellen?
We zijn niet willoos aan media overgeleverd en verliezen niet door media - gaandeweg - onze eigenheid als mensen. De vraag is niet of deze versmelting van media en leven goed of slecht voor ons is. De vraag is, wat we met ons leven in media gaan doen.
Mark Deuze biedt in dit boek zowel een kritische als creatieve kijk op ons leven in media.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Ede
10x bekeken
0x bewaard
Sinds 31 aug '25
Advertentienummer: m2305943065
Populaire zoektermen
de maatschappij dat ben jijkennis van de nederlandse maatschappijpolitiek en politicologie druk 5politiek en politicologiehet goede leven annegreet van bergenlandbouw maatschappijmark van der werfgoed leven dirk de wachterPolitiek en Maatschappijboek meester markeen kwaad leven maastrichtpolitiek en politicologie edwin woerdmanleven in je leven jeffrey young in Psychologieleven zonder buikvet in Gezondheid, Dieet en Voedingc200 kompressor in Mercedes-Benzibiza tassen in Tassen | Damestassenmakita laser in Meetapparatuurbegeer en kempen bestek in Keuken | Bestekhadee in Biljarten en Poolencvt in Banden en Velgenhoge kunststof bloempot in Bloempottenrenaissance jurk in Carnavalskleding en Feestkledinghaaksbergen in Kiadewalt dw088k in Meetapparatuur