VERKADE ALBUM LENTE 9789021531823 Jac.P. Thijsse€ 4,75
Managen in de retail / niveau 3 en 4 / Klantgericht
30sinds 9 okt. '24, 14:14
€ 16,50
Verzenden
Kenmerken
AuteurF. de Esch
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789037231663
Beschrijving
Korting: nu van 16.5 euro, voor 8.25 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Managen in de retail / niveau 3 en 4 / Klantgericht
Auteur: F. de Esch
ISBN: 9789037231663
Conditie: Beetje gebruikt
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.
Het boek Managen in de retail niveau 3 en 4 behandelt een deel van de vakkennis die nodig bij is het geven van leiding aan de werkzaamheden van de verschillende werkprocessen uit de kwalificatiedossiers Advies en leiding in de verkoop, Management retail en Ondernemerschap retail. Centraal staat wat er bij leidinggeven komt kijken en hoe je medewerkers aanstuurt. Je moet dan onder andere denken aan de taken van de leidinggevende, leiderschapsstijlen, communiceren, begeleiden en motiveren.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Managen in de retail / niveau 3 en 4 / Klantgericht
Auteur: F. de Esch
ISBN: 9789037231663
Conditie: Beetje gebruikt
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.
Het boek Managen in de retail niveau 3 en 4 behandelt een deel van de vakkennis die nodig bij is het geven van leiding aan de werkzaamheden van de verschillende werkprocessen uit de kwalificatiedossiers Advies en leiding in de verkoop, Management retail en Ondernemerschap retail. Centraal staat wat er bij leidinggeven komt kijken en hoe je medewerkers aanstuurt. Je moet dan onder andere denken aan de taken van de leidinggevende, leiderschapsstijlen, communiceren, begeleiden en motiveren.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1506522266
Populaire zoektermen
getal en ruimte wiskunde a vwo 4verpleegkundige niveau 4code plus deel 4Schoolboekengetal en ruimte vwo b deel 4niveau 3 verzorgende iggetal en ruimte 3 havo deel 2getal en ruimte 4 vmbo kgt deel 2getal en ruimte 3 vwo uitwerkingende maatschappij dat ben jij niveau 3 4uitwerkingen getal en ruimte vwo 4biologie voor jou vwo 4niveau 4 onder de kniegetal en ruimte 4 vmbo uitwerkingenkasteeltuinen arcen in Kortingen en Cadeaubonnenmartinez gitaar mtc in Snaarinstrumenten | Gitaren | Akoestischhewalex warmtepomp in Geisers en Boilersyamaha yz 125 in Onderdelen | Yamahaikea hauga in Kasten | Vitrinekastentina lynch in Woonaccessoires | Schilderijen, Tekeningen en Foto'sgeel overhemd in Overhemdengeforce gtx 760 in Videokaartenvident obd in Autogereedschapkledingkast roze in Kinderkamer | Commodes en Kasten