Online marketing, de essentie, 2e editie

€ 25,00
Ophalen of Verzenden
891sinds 28 jan. '24, 19:31
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
AuteurNino Adamo; Geert Buskes
Productnummer (ISBN)9789043039338

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak: het is de afgelopen jaren geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Steeds ontstaan er voor ondernemingen nieuwe trends en mogelijkheden om klantrelaties aan te gaan en deze te verdiepen. Online marketing, de essentie beschrijft de kern en belangrijkste onderdelen van een online marketingaanpak. Uitgangspunt is het geven van een praktische uitleg van de theorie met veel voorbeelden en video’s ter ondersteuning. Via de diverse QR-codes in het boek kan de student de theorie direct aan video’s uit de praktijk koppelen. Dit boek is een herziene en geactualiseerde editie van de in 2018 verschenen eerste editie. Het bestaat uit vijf delen die de verschillende onderwerpen van het online marketingvak op logische wijze behandelen. Elk hoofdstuk bevat cases en beeldmateriaal ter verduidelijking van de theorie. Naast de trends en ontwikkelingen komen onder andere de klantreis, de online marketingstrategie en middelen zoals display advertising, affiliate marketing, mobile marketing,...
Advertentienummer: m2074782809