Operationeel management in de dienstverlening

€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
281sinds 20 feb. '24, 19:59
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
AuteurJoyce Walstra
Productnummer (ISBN)9789043034975

Beschrijving



Ondertitel: met MyLab NL toegangscode

Taal: Nederlands; Vlaams

Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat.Operationeel management in de dienstverlening is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die opgeleid worden voor een beroep in de dienstverlening. Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.In deze vierde editie gaan we dieper in op hedendaags klantengedrag, de customer journey en persona's. Het belang van het kennen van je klant wordt vooropgesteld. Ook behandelen we nieuwe inzichten over het inrichten en sturen van de operations in de dienstverlening...
Advertentienummer: m2083539065