Theo Zweers - Interactieve marketing

€ 5,00
Ophalen of Verzenden
270sinds 20 feb. '24, 22:43
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
AuteurTheo Zweers; Marenna van Reijsen; Huub Janssen
Productnummer (ISBN)9789043026024

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Bedrijven kunnen er niet omheen: internet en social media inzetten voor marketing. Interactieve marketing maakt helder hoe de verschillende nieuwe media optimaal kunnen bijdragen aan het behalen van de marketingdoelstellingen en het realiseren van een goed bedrijfsresultaat. In dit boek komen onder meer direct marketing, maar ook mobiele communicatie, games en digitale televisie aan bod.

Aan de hand van de SOSTAC-methode leert de student stapsgewijs om een effectief én dynamisch marketingplan op te stellen. Hierbij komen vragen aan bod als:
  • Wat verandert er binnen een organisatie met de komst van nieuwe media?
  • Hoe kan de dialoog worden aangegaan?
  • Welke verdienmodellen zijn er mogelijk?
  • Op welke manier worden social media binnen de marketing toegepast?

Deze tweede editie is geheel geactualiseerd. Daarnaast is de hoofdstukstructuur aangepast zodat een nog duidelijker overzicht ontstaat van de online instrumenten en middelen.

Interactieve marketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs...
Advertentienummer: m2083585573