Michael R. Solomon - Marketing

Bieden
Ophalen of Verzenden
320sinds 13 mar. '24, 17:10
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
AuteurMichael R. Solomon; Greg W. Marshall; Elnora Stuart
Productnummer (ISBN)9789043023580

Beschrijving



Ondertitel: een reallife-perspectief

Taal: Nederlands; Vlaams

Contributors: Ingrid Smeets

Draag je Replay of G-Star? Drink je Heineken of Grolsch? Beluister je Nicki Minaj of David Guetta via Spotify? Ben je verzekerd via OHRA of InShared? Dit zijn zomaar wat keuzes die mensen dagelijks maken, omdat ze vertrouwen op de kwaliteit van de merknaam, het bedrijf of de organisatie. De sleutel tot een succesvolle onderneming zijn marketeers: innovatieve mensen die creatieve beslissingen nemen over de beste manier om een nieuw product uit de winkelschappen te doen vliegen.

Marketing, een reallife-perspectief is het enige boek dat marketing presenteert vanuit het perspectief van de mensen die marketing doen. In dit boek maak je kennis met marketeers van toonaangevende bedrijven. Aan de hand van reële marketingdilemma's leer je met behulp van het theoretische kader welke beslissingen marketeers dagelijks nemen en hoe je daar kritisch naar kunt kijken. Deze geactualiseerde editie is gebaseerd op feedback uit de markt,
bevat nieuwe openingscases en laat in ieder hoofdstuk nieuwe marketingpro...
Advertentienummer: m2092199510