Trainen een parktijkgidsBieden
Gary Armstrong - Marketing
Bieden
Ophalen of Verzenden
270sinds 21 jan. '25, 09:06
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
NiveauOverige niveaus
AuteurGary Armstrong; Philip Kotler
Beschrijving
Gebruikt voor studie Vastgoedkunde Hanze. Nette staat
Ondertitel: de essentie
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Paul van der Hoek; Ton Borchert
Marketing, de essentie, 13e editie
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.
Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen.
Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab | Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om h...
Ondertitel: de essentie
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Paul van der Hoek; Ton Borchert
Marketing, de essentie, 13e editie
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.
Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen.
Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab | Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om h...
Advertentienummer: m2225853357
Populaire zoektermen
Schoolboeken in Boekenexamenbundel vwo in Schoolboekenbinas 6e editie in Schoolboekenlyceo in Schoolboekenpluspunt in Schoolboekengeschiedenis werkplaats in Schoolboekenlyceo examenbundel in Schoolboekenlijsters boeken in Schoolboekenoude schoolboekengetal en ruimte vwo in Schoolboekentaal in blokjes in Schoolboekenmaarten in Schoolboekengetal en ruimte uitwerkingen in Schoolboekenstudieboeken in Schoolboekenmarieholm 20stokke draagzakrock gitaaralke heatershining legends mewtwo pin boxcontainer bodem in Keten en Containerskitten kater in Overige Kattengsf650sjames bond handtekening in Verzamelenlabel havanna