Piet Kempen - Competent afstuderen en stagelopen€ 5,00
E. Peelen - Customer Relationship Management
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
340sinds 26 jan. '25, 16:16
Kenmerken
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 476
CRM is tegenwoordig een bekende term in het bedrijfsleven, maar het is voor organisaties niet altijd duidelijk hoe ze er invulling aan moeten geven. Ze worstelen met vragen als: Wat willen we werkelijk bereiken met CRM? Willen we een klantgerichte organisatie? Wat moeten we doen om deze te krijgen? Welke CRM-systemen zijn nodig voor de ondersteuning van het beleid en hoe worden deze geïmplementeerd?
Customer Relationship Management biedt de theoretische basis om deze vragen te kunnen beantwoorden. Er wordt aandacht besteed aan de strategische, organisatorische, commerciële en IT-aspecten van CRM. Daarnaast komt zowel de analytische als de operationele CRM aan bod.
Deze derde editie is volledig geactualiseerd en bespreekt ontwikkelingen zoals multichannels en cross channels, de verrijking van waardeproposities, customer centricity, customer experience management, internet en sociale netwerken.
Belangrijke kenmerken van dit boek:
Aantal pagina's: 476
CRM is tegenwoordig een bekende term in het bedrijfsleven, maar het is voor organisaties niet altijd duidelijk hoe ze er invulling aan moeten geven. Ze worstelen met vragen als: Wat willen we werkelijk bereiken met CRM? Willen we een klantgerichte organisatie? Wat moeten we doen om deze te krijgen? Welke CRM-systemen zijn nodig voor de ondersteuning van het beleid en hoe worden deze geïmplementeerd?
Customer Relationship Management biedt de theoretische basis om deze vragen te kunnen beantwoorden. Er wordt aandacht besteed aan de strategische, organisatorische, commerciële en IT-aspecten van CRM. Daarnaast komt zowel de analytische als de operationele CRM aan bod.
Deze derde editie is volledig geactualiseerd en bespreekt ontwikkelingen zoals multichannels en cross channels, de verrijking van waardeproposities, customer centricity, customer experience management, internet en sociale netwerken.
Belangrijke kenmerken van dit boek:
- een managementbenadering
- elk hoofdstuk eindigt met een case die de theorie illustreert
- voorbeelden u...
Advertentienummer: m2227963806
Populaire zoektermen
Schoolboeken in Boekenexamenbundel vwo in Schoolboekenbinas 6e editie in Schoolboekenlyceo in Schoolboekenpluspunt in Schoolboekengeschiedenis werkplaats in Schoolboekenlyceo examenbundel in Schoolboekenlijsters boeken in Schoolboekenoude schoolboekengetal en ruimte vwo in Schoolboekentaal in blokjes in Schoolboekenmaarten in Schoolboekengetal en ruimte uitwerkingen in Schoolboekenstudieboeken in Schoolboekentom ford lost cherrypeugeot 206 roland garros 2000bombilla matetafelblad essenrosti mepal setyamaha psr 9000 prosuzuki 4x4 in Auto-onderdelengazelle met stangremmen in Fietsen en Brommersyarisverso in Tuning en Stylingingrid en dieter schubert boeken