E. Peelen - Customer Relationship Management

€ 5,00
Ophalen of Verzenden
340sinds 26 jan. '25, 16:16
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
NiveauOverige niveaus
AuteurE. Peelen

Beschrijving

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 476

CRM is tegenwoordig een bekende term in het bedrijfsleven, maar het is voor organisaties niet altijd duidelijk hoe ze er invulling aan moeten geven. Ze worstelen met vragen als: Wat willen we werkelijk bereiken met CRM? Willen we een klantgerichte organisatie? Wat moeten we doen om deze te krijgen? Welke CRM-systemen zijn nodig voor de ondersteuning van het beleid en hoe worden deze geïmplementeerd?

Customer Relationship Management biedt de theoretische basis om deze vragen te kunnen beantwoorden. Er wordt aandacht besteed aan de strategische, organisatorische, commerciële en IT-aspecten van CRM. Daarnaast komt zowel de analytische als de operationele CRM aan bod.

Deze derde editie is volledig geactualiseerd en bespreekt ontwikkelingen zoals multichannels en cross channels, de verrijking van waardeproposities, customer centricity, customer experience management, internet en sociale netwerken.

Belangrijke kenmerken van dit boek:
  • een managementbenadering
  • elk hoofdstuk eindigt met een case die de theorie illustreert
  • voorbeelden u...
Advertentienummer: m2227963806