Loopbaancompetentie Bieden
Operationeel management in de dienstverlening
Bieden
Ophalen of Verzenden
360sinds 7 feb. '25, 13:41
Kenmerken
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht vanhet vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management enlegt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenendeorganisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat.Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.In deze derde editie zijn de voorbeelden en casussen grondig herzien. Nieuwis de focus op ontwikkelingen in hedendaags klantgedrag, ingegeven door demogelijkheden van sociale media. Ook is er meer aandacht voor het omgaan metnegatieve klantervaringen en voor digitale ontwikkelingen die het de organisatie en klanten gemakkelijker maken, zoals het gebruik van apps. Daarnaast is in deze editie een doorlopende casus opgenomen die de betekenis van de operationsfunctie voor een organisatie illustreert...
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht vanhet vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management enlegt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenendeorganisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat.Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.In deze derde editie zijn de voorbeelden en casussen grondig herzien. Nieuwis de focus op ontwikkelingen in hedendaags klantgedrag, ingegeven door demogelijkheden van sociale media. Ook is er meer aandacht voor het omgaan metnegatieve klantervaringen en voor digitale ontwikkelingen die het de organisatie en klanten gemakkelijker maken, zoals het gebruik van apps. Daarnaast is in deze editie een doorlopende casus opgenomen die de betekenis van de operationsfunctie voor een organisatie illustreert...
Advertentienummer: m2232485581
Populaire zoektermen
Schoolboeken in Boekenexamenbundel vwo in Schoolboekenbinas 6e editie in Schoolboekenlyceo in Schoolboekenpluspunt in Schoolboekengeschiedenis werkplaats in Schoolboekenlyceo examenbundel in Schoolboekenlijsters boeken in Schoolboekenoude schoolboekengetal en ruimte vwo in Schoolboekentaal in blokjes in Schoolboekenmaarten in Schoolboekengetal en ruimte uitwerkingen in Schoolboekenstudieboeken in Schoolboekenvloerkleed ikea rond in Tapijten en Kledenskylux telescoopplaymobil 4170 in Playmobilhangkastje in Antiek en Kunsthobo tas leerlego stuntzrange rover in Oldtimersindustriele letters in Curiosa en Brocantemeubel transport den haagaccu 12v 100ah in Accu's en Toebehoren