Rien Hummel - Marketingplanning

Bieden
Ophalen of Verzenden
320sinds 11 feb. '25, 13:34
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
NiveauOverige niveaus
AuteurRien Hummel

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 428

Marketingplanning geeft systematisch alle stappen van het marketingplanningsproces weer. Aan bod komen het strategisch kader en marktafbakening, analyses, strategische organisatiekeuzes en strategische, tactische en operationele marketingkeuzes, in de vorm van marketingplannen. Daarnaast is er aandacht voor de uitvoering, evaluatie en terugkoppeling (PDCA-cyclus).

Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Zo komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod: customer journey, owned, paid en earned kanalen, content marketing, distinctive assets, mental en physical availability, consideration set en category entry points. Ook is er meer aandacht voor het inside-out denken in het analyse- en keuzeproces. Behalve een gedegen beschrijving van de theorie bevat deze uitgave veel uitstapjes naar de praktijk. Het boek benadrukt het belang van het analyseproces en het onderbouwen van beslissingen...
Advertentienummer: m2234032382