Principes van Marketing van Philip Kotler

€ 45,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
280sinds 10 mar. '25, 18:36
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
NiveauOverige niveaus
AuteurPhilip Kotler; Gary Armstrong; Lloyd C. Harris; Hongwei He

Beschrijving

Principes van Marketing van Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris en Hongwei He.
Gebruikt, maar ziet er nog goed uit, er is niet ingeschreven of gearceerd.
Ophalen of verzenden, bij verzenden zijn de verzendkosten voor de koper.


Taal: Nederlands; Vlaams

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie...
Advertentienummer: m2244315554