NIEUW Sportmarketing : waardecreatie binnen de sport
540sinds 11 apr. '25, 19:23
€ 37,50
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL voor € 3,95
Thuisbezorgd via PostNL voor € 4,25
Kenmerken
Beschrijving
NIEUW
Taal: Nederlands; Vlaams
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van de vijfde druk is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional direct mee aan de slag kan. De verschillende onderdelen van het boek vormen samen het Sportmarketingcanvas. Sportmarketingspecifieke analyse- en beslissingsgebieden komen dan ook logisch aan bod. Vanuit verschillende onderdelen wordt een gedegen beeld geschetst van de sportmarkt waarin een organisatie opereert en wordt op basis van de kerncompetenties van deze organisatie systematisch een waardepropositie richting afnemers ontwikkeld. Daarbij spelen elementen als branding en customer journey naast de klassiekere marketinginstrumenten een rol.
Taal: Nederlands; Vlaams
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van de vijfde druk is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional direct mee aan de slag kan. De verschillende onderdelen van het boek vormen samen het Sportmarketingcanvas. Sportmarketingspecifieke analyse- en beslissingsgebieden komen dan ook logisch aan bod. Vanuit verschillende onderdelen wordt een gedegen beeld geschetst van de sportmarkt waarin een organisatie opereert en wordt op basis van de kerncompetenties van deze organisatie systematisch een waardepropositie richting afnemers ontwikkeld. Daarbij spelen elementen als branding en customer journey naast de klassiekere marketinginstrumenten een rol.
Advertentienummer: m2256327606
Populaire zoektermen
Schoolboekennieuw nederlands 6e editienieuw nederlands vwo 1sport en bewegenschoolboeken timmermannieuw nederlands 4 5 6 vwoschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechnieknieuw nederlands vmbo 3sport en bewegen niveau 4nieuw nederlands havo vwo 2nieuw nederlands 6e editie vwoschoolboeken basisschoolmeubelzorg in Fauteuilspiaggio zip 2016 in Scooters | Piaggiorummikub onderdelen in Gezelschapsspellen | Overigecentral park hogedrukreiniger in Hogedrukreinigersschilderij zutphen in Kunst | Schilderijen | Klassieklumisky lamp in Buitenverlichtingrhodium in Paardenboerenbont stamper in Keuken | Bestekbamboe rotan stoelen in Stoelenvivo champagne glazen in Keuken | Servies