Titan DesignradiatorBieden
Operationeel management in de dienstverlening
200sinds 7 mei. '25, 14:15
Bieden
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL voor € 3,95
Kenmerken
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht vanhet vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management enlegt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenendeorganisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat.Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.In deze derde editie zijn de voorbeelden en casussen grondig herzien. Nieuwis de focus op ontwikkelingen in hedendaags klantgedrag, ingegeven door demogelijkheden van sociale media. Ook is er meer aandacht voor het omgaan metnegatieve klantervaringen en voor digitale ontwikkelingen die het de organisatie en klanten gemakkelijker maken, zoals het gebruik van apps. Daarnaast is in deze editie een doorlopende casus opgenomen die de betekenis van de operationsfunctie voor een organisatie illustreert...
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht vanhet vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management enlegt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenendeorganisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat.Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.In deze derde editie zijn de voorbeelden en casussen grondig herzien. Nieuwis de focus op ontwikkelingen in hedendaags klantgedrag, ingegeven door demogelijkheden van sociale media. Ook is er meer aandacht voor het omgaan metnegatieve klantervaringen en voor digitale ontwikkelingen die het de organisatie en klanten gemakkelijker maken, zoals het gebruik van apps. Daarnaast is in deze editie een doorlopende casus opgenomen die de betekenis van de operationsfunctie voor een organisatie illustreert...
Advertentienummer: m2265536043
Populaire zoektermen
Schoolboekenschoolboeken timmermanschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechniekschoolboeken basisschoolschoolboeken timmermanschoolboeken ondernemer retailschoolboeken 1 vwoschoolboeken sport en bewegenschoolboeken vmbo tlschoolboeken dierverzorgingassistent dienstverlening en zorgschoolboeken havo 3massage amstelveen in Welzijn | Masseurs en Massagesalonsaccu 52 ah in Accu's en Toebehorenphilips hd9650/90 in Airfryersfranse schrijftafel in Antiek | Meubels | Tafelsvispas in Hengelsport | Karpervissentyphoon frame brom in Scooters | Piaggioramblers in Vinyl | Jazz en Bluesecolution in Verwarming en Radiatorenmontel in Kasten | Televisiemeubelsmercedes w124 in Dashboard en Schakelaars