Megagroot dames pakket maat 40 M G-star Aiko Adidas Ralph € 100,00
Eelko Huizingh - Innovatiemanagement 4e druk
240sinds 16 mei. '25, 18:59
€ 25,00
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
Beschrijving
Boek Innovatiemanagement
4e recente druk
Ook anders studieboeken voor bedrijfskunde bv TSM MBA
Taal: Nederlands; Vlaams
Innovatie is hot. Mediadiscussies benadrukken de noodzaak van innoveren. Tegelijkertijd wordt vaak gezegd dat ‘het’ niet goed gaat met innoveren. Om onze welvaart en welzijn in stand te houden is innoveren noodzaak. Elke organisatie voelt de druk om meer, sneller en beter te innoveren!Innovatie: proces en vermogenInnovatiemanagement toont dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe je succesvolle vernieuwing realiseert. De focus ligt allereerst op het innovatieproces. Het boek besteedt daarnaast veel aandacht aan het vergroten van het innovatievermogen van een organisatie. Theorie en praktijkvoorbeeldenDe theorie in dit boek is gebaseerd op de nieuwste inzichten in de wetenschappelijke en vakliteratuur. Praktische cases uit de Nederlandse en Europese context illustreren de methoden en modellen. De cases zijn geactualiseerd en breed georiënteerd: bij grote en kleine bedrijven, in consumenten- en zakelijke markten, uit de dienstverle...
4e recente druk
Ook anders studieboeken voor bedrijfskunde bv TSM MBA
Taal: Nederlands; Vlaams
Innovatie is hot. Mediadiscussies benadrukken de noodzaak van innoveren. Tegelijkertijd wordt vaak gezegd dat ‘het’ niet goed gaat met innoveren. Om onze welvaart en welzijn in stand te houden is innoveren noodzaak. Elke organisatie voelt de druk om meer, sneller en beter te innoveren!Innovatie: proces en vermogenInnovatiemanagement toont dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe je succesvolle vernieuwing realiseert. De focus ligt allereerst op het innovatieproces. Het boek besteedt daarnaast veel aandacht aan het vergroten van het innovatievermogen van een organisatie. Theorie en praktijkvoorbeeldenDe theorie in dit boek is gebaseerd op de nieuwste inzichten in de wetenschappelijke en vakliteratuur. Praktische cases uit de Nederlandse en Europese context illustreren de methoden en modellen. De cases zijn geactualiseerd en breed georiënteerd: bij grote en kleine bedrijven, in consumenten- en zakelijke markten, uit de dienstverle...
Advertentienummer: m2268846039
Populaire zoektermen
basisboek bouwkunde druk 5Schoolboekenanatomie en fysiologie druk 5schoolboeken timmermantoegepaste wiskunde 6e drukschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechniekelementaire sociale vaardigheden 4e drukschoolboeken basisschoolschoolboeken ondernemer retailschoolboeken timmermanschoolboeken 1 vwoschoolboeken sport en bewegenhymer b 614 in Campersbeeld toetanchamon in Beelden en Beeldjesdkny tas in Toilettassencullmann statief in Fotografie | Statieven en Balhoofdenvoer mais in Vijver-toebehorenraidho in Luidsprekerskeukenkast wand in Keuken | Complete keukenskinder theepot in Antiek | Servies compleetde grote koo in Overige Boekenhaye van der heyden in Kinderboeken | Jeugd | 10 tot 12 jaar