Online marketing, de essentie, 2e editie met MyLab NL€ 20,00
iDNA schoolboek Fontys
€ 20,00
Ophalen of Verzenden
50sinds 17 mei. '25, 21:10
Kenmerken
ConditieNieuw
AuteurHarry van der Schans
Beschrijving
Ondertitel: duurzaam leren innoveren
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 256
In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij economische groei. Maar de opvallendste uitkomst was misschien wel dat een grote minderheid - slechts een op de vier - vindt dat ze hun creatieve mogelijkheden optimaal benutten. En dat is letterlijk doodzonde, want zonder creativiteit en innovatie is een bedrijften dode opgeschreven.We kennen allemaal de voorbeelden: Kodak, Nokia, Free Record Shop, Oad. Tot voor kort succesvolle bedrijven die prachtige producten en diensten aanboden en daar geweldige resultaten mee behaalden. Maar helaas ook bedrijven die te laat zagen dat de wereld om hen heen veranderde. En die te laat, of zelfs helemaal niet, innoveerden, omdat ze te lang vasthielden aan hun oude - ooit zo winstgevende - business model.In deze tijd, waarin verandering de enige constante is, is innoveren een must, en creatief denken een basisvoorwaarde...
Advertentienummer: m2269236842
Populaire zoektermen
Schoolboeken in Boekenexamenbundel vwo in Schoolboekenbinas 6e editie in Schoolboekenlyceo in Schoolboekenpluspunt in Schoolboekenduits schoolboekgeschiedenis werkplaats in Schoolboekenlyceo examenbundel in Schoolboekenlijsters boeken in Schoolboekennederlands schoolboekoude schoolboekengetal en ruimte vwo in Schoolboekentaal in blokjes in Schoolboekenmaarten in Schoolboekenbrommobiel cabrio in Diversenbandit in Suzukiglazen schuifwanden in Doe-het-zelf en Verbouwbabybox gebruikt in Boxenlattenbodem 70x200 in Matrassen en Bedbodemscharizard crystal guardiansangel stitchpenn ink donkerblauwbekleding in Watersport en Botengoodrich all terrain