De zeven eigenschappen voor effectieve studenten€ 10,00
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
NiveauOverige niveaus
AuteurPhilip Kotler; Gary Armstrong; Lloyd C. Harris; Hongwei He
Beschrijving
Zie ook de andere studieboeken die ik verkoop!
Boek in zeer goede staat, zgan, op enkele pagina’s is er tekst gehighlight, zie laatste foto. Maakt het leren makkelijker;-).
Taal: Nederlands; Vlaams
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie...
Boek in zeer goede staat, zgan, op enkele pagina’s is er tekst gehighlight, zie laatste foto. Maakt het leren makkelijker;-).
Taal: Nederlands; Vlaams
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
56x bekeken
0x bewaard
Sinds 7 jun. '25
Advertentienummer: m2276618862
Populaire zoektermen
Schoolboekenprincipes van marketingschoolboeken timmermanmbo marketing communicatieschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechniekschoolboeken basisschoolschoolboeken timmermanschoolboeken ondernemer retailschoolboeken 1 vwoschoolboeken sport en bewegenschoolboeken vmbo tlschoolboeken dierverzorgingjaargang margriet in Tijdschriften en Krantendigidesign in Mengpanelencalia in Banken | Bankstellenlekker chinezen thuis in Romansderbi drd limited in Brommers | Derbiwol in Militaria | Algemeensuzuki gsxr 1000 k6 in Motoren | Suzukicoca cola glazen mac donalds in Glas en Borrelglaasjesgeleen in Gereedschap | Lasapparatenskoda auto in Interieur en Bekleding