Fiona Ellis-Chadwick - Principes van internetmarketing

120sinds 27 jul. '25, 20:21
Gratis
Ophalen
Deel via
of

Kenmerken

ConditieGelezen
SchoolvakNederlands
NiveauOverige niveaus
AuteurFiona Ellis-Chadwick; Dave Chaffey

Beschrijving

Gratis op te halen!

Taal: Nederlands; Vlaams

Contributors: Mirjam Broekhoff; Marianne Kerkhof; Theo Zweers

Door de opkomst van het internet heeft het vak marketing zich sterk ontwikkeld. Consumenten en klanten hebben tegenwoordig een bredere keuze uit producten, diensten, prijzen en leveranciers. Producenten en dienstenleveranciers krijgen nieuwe mogelijkheden om hun activiteiten uit te breiden, en om nieuwe online marketingcommunicatietechnieken te gebruiken. Dit levert nieuwe producten,
distributiemogelijkheden en communicatievormen met de klant op.

De centrale vraag in het boek Principes van internetmarketing is hoe internettechnologie in het vakgebied van marketing kan worden toegepast. Bedrijven kunnen nu ook op een andere manier klanten werven, op een andere manier verkopen en op een andere manier communiceren. Dat vereist een gericht managementproces en het vraagt om het vaststellen van een online waardepropositie en het effectief toepassen van internettechnieken, zoals affiliate marketing en zoekmachinemarketing...
Advertentienummer: m2293418089