Converse schoenen maat 42€ 22,50
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
NiveauOverige niveaus
AuteurLloyd C. Harris; Gary Armstrong; Nigel Piercy; Philip Kotler
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Marc Logman; Erno Pickee; Peter Nonhof; Ed Feijen; Ton Borchert
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een inno-vatieve, brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascine-rende wereld van moderne marketing. Wat het meest in het oog springt in deze editie is de nieuwe indeling. Deze is gebaseerd op de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek, implementatie/evalu-atie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan. Een dergelijk plan vormt vaak de blauwdruk van het gevolgde marketing-beleid en sluit goed aan bij de manier waarop marketing in de praktijk wordt toegepast. Principes van marketing is volledig geactualiseerd en bevat bij elk hoofdstuk nieuwe cases, high-lights en voorbeelden, vaak gebaseerd op de digitale praktijk van Nederlandse of Belgische bedrijven...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Advertentienummer: m2297183297210sinds 7 aug. '25, 17:06
Populaire zoektermen
Schoolboekenprincipes van marketingschoolboeken timmermanmbo marketing communicatieschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechniekschoolboeken basisschoolschoolboeken ondernemer retailschoolboeken timmermanschoolboeken 1 vwoschoolboeken sport en bewegenaan de slag met cschoolboeken vmbo tlredbull koelkast in Koelkasten en IJskastenpellets dronten in Tegels en Klinkersktm 600 gs in Motoren Inkoopstate of art la carreraspoiler vw t6 in Tuning en Stylingharun in Star Warsfiets in ijmuiden in Fietsen | Dames | Damesfietsenmahonie hout in Hout en Plankenvogel picknicktafel in Vogels | Toebehorenwsi containers in Modelauto's | 1:50