Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
NiveauOverige niveaus
AuteurPhilip Kotler; Gary Armstrong; Lloyd C. Harris; Hongwei He
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Benodigd gehad voor de studie Technische Bedrijfskunde (Bedrijfsmanagement MKB) op Fontys Hogescholen.
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling.
Benodigd gehad voor de studie Technische Bedrijfskunde (Bedrijfsmanagement MKB) op Fontys Hogescholen.
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
62x bekeken
2x bewaard
Sinds 7 aug. '25
Advertentienummer: m2297274409
Populaire zoektermen
Schoolboekenprincipes van marketingschoolboeken timmermanmbo marketing communicatieschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechniekschoolboeken basisschoolschoolboeken ondernemer retailschoolboeken timmermanschoolboeken 1 vwoschoolboeken sport en bewegenschoolboeken vmbo tlschoolboeken dierverzorginggratis af te halen in Banken | Bankstellenpolo 6r in Spiegelsvivacity x race in Scooters | Peugeotbouten en moeren rek in Tuning en Stylingvictesse fiets in Elektrische fietsenkesteren in Huizen te huuronderdelen in Magnetronschris hannen in Postzegels | Volle albums en Verzamelingenkeuken hakblok in Keuken | Keukenbenodigdhedeninfinity wielen in Skeelers