Een praktijkgerichte benadering van organisatie en managemen€ 7,50
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Schoolvak
Niveau
Overige niveaus
Auteur
Gary Armstrong; Philip Kotler
Beschrijving
Ondertitel: de essentie
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Paul van der Hoek; Ton Borchert
Marketing, de essentie, 13e editie
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.
Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen.
Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab | Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om h...
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Paul van der Hoek; Ton Borchert
Marketing, de essentie, 13e editie
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.
Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen.
Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab | Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om h...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Delft
35x bekeken
1x bewaard
Sinds 9 aug '25
Advertentienummer: m2297956939
Populaire zoektermen
Schoolboekenprincipes van marketingschoolboeken timmermanmbo marketing communicatieschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechniekschoolboeken basisschoolschoolboeken ondernemer retailschoolboeken timmermanschoolboeken 1 vwoschoolboeken sport en bewegenschoolboeken vmbo tlschoolboeken dierverzorgingfairybell 6 in Vlaggen en Wimpelsnad 412 in Tunersdolstra in Vinyl | Nederlandstaligtentstok klem in Kampeeraccessoires100 jaar veldhoven boek in Geschiedenis | Stad en Regiomeisje met het rode haar dvd in Dvd's | Nederlandstaliggardena wandslangenbox 25 in Tuinslangenterrastegels houtlook in Tegels en Klinkerssalontafel 3 ronde in Tafels | Salontafelscorsa d grill in Carrosserie en Plaatwerk