Jo van de Put - Moderne industriële productie€ 50,00
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
NiveauOverige niveaus
AuteurPhilip Kotler; Gary Armstrong; Lloyd C. Harris; Hongwei He
Beschrijving
Verplicht boek voor de studies:
- Technische Bedrijfskunde
- Bedrijfsmanagement MKB (midden-klein bedrijf)
- Automotive & Mobility management
Taal: Nederlands; Vlaams
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie...
- Technische Bedrijfskunde
- Bedrijfsmanagement MKB (midden-klein bedrijf)
- Automotive & Mobility management
Taal: Nederlands; Vlaams
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
15x bekeken
0x bewaard
Sinds 29 aug. '25
Advertentienummer: m2304988912
Populaire zoektermen
Schoolboekenprincipes van marketingschoolboeken timmermanmbo marketing communicatieschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechniekschoolboeken basisschoolschoolboeken ondernemer retailschoolboeken timmermanschoolboeken 1 vwoschoolboeken sport en bewegenschoolboeken vmbo tlschoolboeken dierverzorgingikea hagberg in Woonaccessoires | Kandelaars en Kaarsenweissflog discus in Vissen | Aquariumvissenbuikspiertrainer in Fitnessmaterialenaanhanger verlichting tester in Autogereedschapgazelle paris plus in Fietsen | Dames | Damesfietsenhoymiles 2250 in Zonnepanelen en Toebehorenhazet assistent in Autogereedschapperiscope in Militaria | Algemeencivilization 2 in Games | Pcnederlandse comics in Strips | Comics