Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Schoolvak
Niveau
Overige niveaus
Auteur
Lloyd C. Harris; Gary Armstrong; Nigel Piercy; Philip Kotler

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Contributors: Marc Logman; Erno Pickee; Peter Nonhof; Ed Feijen; Ton Borchert

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een inno-vatieve, brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascine-rende wereld van moderne marketing. Wat het meest in het oog springt in deze editie is de nieuwe indeling. Deze is gebaseerd op de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek, implementatie/evalu-atie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan. Een dergelijk plan vormt vaak de blauwdruk van het gevolgde marketing-beleid en sluit goed aan bij de manier waarop marketing in de praktijk wordt toegepast. Principes van marketing is volledig geactualiseerd en bevat bij elk hoofdstuk nieuwe cases, high-lights en voorbeelden, vaak gebaseerd op de digitale praktijk van Nederlandse of Belgische bedrijven...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Groningen
4x bekeken
0x bewaard
Sinds 5 okt '25
Advertentienummer: m2318985715