Frits Kluijtmans - Leerboek HRM€ 10,00
Operationeel management in de dienstverlening
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
270sinds 16 mar. '24, 12:40
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
AuteurJoyce Walstra
Beschrijving
Ondertitel: met MyLab NL toegangscode
Taal: Nederlands; Vlaams
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat.
Operationeel management in de dienstverlening is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die opgeleid worden voor een beroep in de dienstverlening. Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.
In deze vierde editie gaan we dieper in op hedendaags klantengedrag, de customer journey en persona's. Het belang van het kennen van je klant wordt vooropgesteld. Ook behandelen we nieuwe inzichten over het inrichten en sturen van de operations in de dienstverlening. Daarnaast introduceren we een heel nieuw hoofdstuk over lean en is er meer verdieping gekomen in de hoofdstukken die over kwaliteit gaan.
Taal: Nederlands; Vlaams
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat.
Operationeel management in de dienstverlening is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die opgeleid worden voor een beroep in de dienstverlening. Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.
In deze vierde editie gaan we dieper in op hedendaags klantengedrag, de customer journey en persona's. Het belang van het kennen van je klant wordt vooropgesteld. Ook behandelen we nieuwe inzichten over het inrichten en sturen van de operations in de dienstverlening. Daarnaast introduceren we een heel nieuw hoofdstuk over lean en is er meer verdieping gekomen in de hoofdstukken die over kwaliteit gaan.
Advertentienummer: m2093196349
Populaire zoektermen
studieboeken integrale veiligheidskundeteleac cursussenstudieboeken in Boekentweedehands studieboeken hbooperationeel personeelsmanagement druk 5studieboeken verkopen hbohandboek organisatie en managementfinancieel management en financieringstudieboeken in Schoolboekengratis studieboekenbasisboek facility management 3e drukmanagement accounting berekenen beslissen beheersenstudieboeken mbo in Schoolboekenbudget studieboekenintroductie in managementkolonisten van catan kaartspel voor 2 spelers uitbreidingboot toiletclk w208 tuningvtech dora laptopplatbodems in Boeken