Presenteren De Basis € 4,00
Ondernemen in netwerken
€ 7,50
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
340sinds 30 mar. '24, 22:40
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
NiveauHBO
OriëntatieGamma
Beschrijving
Wim Hulsink, Ondernemen in netwerken: nieuwe en groeiende bedrijven in de informatiesamenleving (9789023240839)
Het beeld dat de meeste mensen hebben van een startende ondernemer is dat van de lonesome cowboy - iemand die als het er op aan komt, op zichzelf is aangewezen. Toch is ondernemen meer een collectief proces. Het herkennen van kansen en het omzetten van deze kansen in een winstgevende onderneming vereisen de steun van anderen. Zo maken diegenen die een onderneming starten op basis van een idee vanuit een moederorganisatie, de zogeheten spin-offs, dankbaar gebruik van hun eerder opgedane contacten.
Tot nu toe zijn de sociale netwerken waarin ondernemers opereren onderbelicht gebleven in de wetenschappelijke literatuur. Ondernemen in netwerken brengt verandering in deze situatie. Het bevat bijdragen van vele Nederlandse en Belgische specialisten op het gebied van ondernemerschap en netwerken. Zij laten zien dat sociale netwerken van wezenlijke invloed zijn op het succes en de groei van ondernemingen. Hun analyses worden ondersteund en aangevuld met een aantal cases, waarin start en ontwikkeling van negen ICT-bedrijven worden beschreven.
Het belang van goede, snelle en relevante informatie is in onze informatiesamenleving sterk toegenomen. Het hebben van toegang tot die informatie is daarmee essentieel voor (startende) ondernemers. Het gaat niet alleen om kennis, maar ook om kennissen. Succesvol ondernemen blijkt derhalve plaats te vinden in netwerken.
Zo goed als nieuw
Bieden vanaf €7,50
Verzendkosten voor de koper
Het beeld dat de meeste mensen hebben van een startende ondernemer is dat van de lonesome cowboy - iemand die als het er op aan komt, op zichzelf is aangewezen. Toch is ondernemen meer een collectief proces. Het herkennen van kansen en het omzetten van deze kansen in een winstgevende onderneming vereisen de steun van anderen. Zo maken diegenen die een onderneming starten op basis van een idee vanuit een moederorganisatie, de zogeheten spin-offs, dankbaar gebruik van hun eerder opgedane contacten.
Tot nu toe zijn de sociale netwerken waarin ondernemers opereren onderbelicht gebleven in de wetenschappelijke literatuur. Ondernemen in netwerken brengt verandering in deze situatie. Het bevat bijdragen van vele Nederlandse en Belgische specialisten op het gebied van ondernemerschap en netwerken. Zij laten zien dat sociale netwerken van wezenlijke invloed zijn op het succes en de groei van ondernemingen. Hun analyses worden ondersteund en aangevuld met een aantal cases, waarin start en ontwikkeling van negen ICT-bedrijven worden beschreven.
Het belang van goede, snelle en relevante informatie is in onze informatiesamenleving sterk toegenomen. Het hebben van toegang tot die informatie is daarmee essentieel voor (startende) ondernemers. Het gaat niet alleen om kennis, maar ook om kennissen. Succesvol ondernemen blijkt derhalve plaats te vinden in netwerken.
Zo goed als nieuw
Bieden vanaf €7,50
Verzendkosten voor de koper
Advertentienummer: m2098800160
Populaire zoektermen
studieboeken integrale veiligheidskundeteleac cursussenstudieboeken in Boekentweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hboondernemen met informatiestudieboeken in Schoolboekengratis studieboekeninternationaal ondernemen boekstudieboeken mbo in Schoolboekenbudget studieboekende kern van ondernemenelektrische netwerken voor hto elektrotechniekondernemen is doenpsychologie studieboekenscotland yard spelmarokkaanse plaid25 anniversary pokemon in Pokémonalberon pop in Poppenmini cooper voorkop