Nederland volgens (Maarten van Rossum)€ 2,00
Transmedia storytelling (René Boonstra)
€ 9,50
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
230sinds 29 apr. '24, 14:22
Kenmerken
ConditieGelezen
NiveauHBO
OriëntatieBeta
AuteurRené Boonstra
Beschrijving
Samenvatting:
Met transmedia storytelling kun je een breed publiek op uiteenlopende manieren betrekken bij een verhaal. Het publiek kan zelfs een bijdrage leveren aan het verloop ervan. De beleving staat centraal, waardoor de onderliggende boodschap veel beter blijft hangen. Om een verhaal transmediaal goed over te laten komen, heb je een uitgebalanceerde mix van uiteenlopende (online en offline) mediakanalen nodig.
In Transmedia storytelling leer je aan de hand van een stappenplan een communicatieboodschap transmediaal over te brengen. In de vier hoofdstukken van het boek staan de volgende onderwerpen centraal:
het verhaal afstemmen op de identiteit van je organisatie en de drijfveren van je publiek;
het mediumspecifiek selecteren van geschikte mediakanalen;
de randvoorwaarden om een goed verhaal op te bouwen;
de uiteindelijke implementatie van een transmediaal storytelling communicatieproject.
Transmedia storytelling biedt veel praktijkcases waarin de stappen nader worden uitgelegd.
Het ISBN nummer is: 978 94 6236 430 1
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Met transmedia storytelling kun je een breed publiek op uiteenlopende manieren betrekken bij een verhaal. Het publiek kan zelfs een bijdrage leveren aan het verloop ervan. De beleving staat centraal, waardoor de onderliggende boodschap veel beter blijft hangen. Om een verhaal transmediaal goed over te laten komen, heb je een uitgebalanceerde mix van uiteenlopende (online en offline) mediakanalen nodig.
In Transmedia storytelling leer je aan de hand van een stappenplan een communicatieboodschap transmediaal over te brengen. In de vier hoofdstukken van het boek staan de volgende onderwerpen centraal:
het verhaal afstemmen op de identiteit van je organisatie en de drijfveren van je publiek;
het mediumspecifiek selecteren van geschikte mediakanalen;
de randvoorwaarden om een goed verhaal op te bouwen;
de uiteindelijke implementatie van een transmediaal storytelling communicatieproject.
Transmedia storytelling biedt veel praktijkcases waarin de stappen nader worden uitgelegd.
Het ISBN nummer is: 978 94 6236 430 1
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Advertentienummer: m2109436999
Populaire zoektermen
studieboeken integrale veiligheidskundeteleac cursussenstudieboeken in Boekentweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hbostudieboeken in Schoolboekengratis studieboekenstudieboeken mbo in Schoolboekenbudget studieboekenrene van der gijp in Boekenpsychologie studieboekencursussen loistudieboeken gezochtstudieboeken in Studie en Cursusrene daniels te kooppauls boutique in Damestassencrafterfiets trek 500 in Damesfietsenkast emmen in Antiek en Kunst3 jarige in Pony's