Boek HBO: Goed nieuws in kwade tijden - Crisiscommunicatie -

€ 10,25
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
80sinds 1 mei. '24, 08:08
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
NiveauHBO
AuteurPaul Stamsnijder

Beschrijving

Aangeboden:

Boek HBO: Goed nieuws in kwade tijden
- Crisiscommunicatie in de praktijk -
Auteur: Paul Stamsnijder
Aantal pagina's: 184
Druk: 1e druk


Bedrijven kennen niet alleen goede, maar ook kwade tijden. De besmettingszaak van Coca-cola, de moordbandencrisis van ford en firestone, de kinderarbeidkwestie van Ikea en de geflopte beursgang van World online: ondernemingen komen negatief in het nieuws, al dan niet terecht. Crises zijn aan de orde van de dag. In dit boek betoogt Paul Stamsnijder dat een nieuwe periode is aangebroken: het transparantietijdperk. Wat zich binnen bedrijven afspeelt, wordt steeds zichtbaarder voor het grote publiek. Door internet is de grens tussen in- en externe communicatie vervaagd, waardoor een incident sneller dan ooit tot een crisis escaleert. Niet het beeld dat wordt voorgespiegeld in campagnes maakt de reputatie van de onderneming, maar wie zij is en wat zij doet.
Paul Stamsnijder adviseert hoe bedrijven moeten omgaan met hun communicatie in deze transparantie.

Goed nieuws in kwade tijden is het ideale praktijkboek voor de manager die liever niet door schade en schande wijs wil worden. Het boek biedt niet alleen inzicht in het fenomeen crisis, maar levert ook de praktische aanpak om zelf escalatie te voorkomen of te beperken. Aan de hand van vele actuele voorbeelden wordt aangetoond dat bedrijven zich alleen maar kunnen wapenen tegen de toegenomen transparantie door zelf transparant te zijn. Bedrijven kunnen geen geheimen meer bewaren of zaken anders voorstellen dan ze zijn.


Het boek kunt u ophalen in Zoetermeer of u kunt het laten verzenden. De verzendkosten zijn voor uw rekening.

Zie ook mijn overige advertenties.

(T) (Z-8)
Advertentienummer: m2110120645