F.A.J. Koopmans - Het beslissingsmodel van 348/350 SvBieden
Digitale marketing en commerce
Bieden
Ophalen of Verzenden
190sinds 20 mei. '24, 20:00
Kenmerken
ConditieNieuw
AuteurEmile Lancée
Beschrijving
Ondertitel: Strategische en praktische grondslagen voor een technologische omnichannel wereld
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 608
Zie je door de augmented funnel soms het hyper reality e-profile niet meer? Vreesch niet, want hulp is nabij. In de vorm van dit boek, om precies te zijn. Gewoon old school op papier, want hoe eerder we van al die ongemakkelijke natuur verlost zijn (kudos, Bolsonaro, jij visionaire rakker!), hoe sneller we datacenters kunnen bijprikken. Die zijn hard nodig, want hoewel we in de slaapkamer (nog) wel eens physical willen worden, zijn we stiekem geëvolueerd naar digital beings. Ik ben online. Dus ik besta.En denken zelf? Dat proces outsourcen we aan welopgevoede algoritmen die inmiddels veel eerder en beter weten waar we op welk moment behoefte aan hebben. ‘Bedankt voor die blumen’, brein! En bedankt, digitale marketeers dat jullie ons leven elke dag een beetje leuker en makkelijker maken. Hoe ook jij je tot zo’n alom geliefde digitale marketeer kunt ontwikkelen, ontdek je in Digitale Marketing en Commerce, de happy slapping academische digitale ...
Advertentienummer: m2117280133
Populaire zoektermen
studieboeken integrale veiligheidskundeteleac cursussenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingstudieboeken in Boekentweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hbogrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiestudieboeken in Schoolboekengratis studieboekenprincipes van marketing 8e editiestudieboeken mbo in Schoolboekeninleiding tot de marketing druk 5marketing de essentieTickets en Kaartjesmijn binnenste buiten in Boekenschade in Elektrische fietsenlivre in livreidaisy cd in Boeken