299 kleine doosjes mineralen Bieden
Klinisch redeneren en evidence-based practice
€ 25,00
Ophalen of Verzenden
780sinds 20 jan. '25, 17:26
Kenmerken
ConditieNieuw
NiveauHBO
AuteurMargriet van Lersel; José Harmsen; Jos Dobber
Beschrijving
O.a. voor opleiding optometrie en orthoptie
Ondertitel: Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen
Taal: Nederlands; Vlaams
Dit boek helpt uw studenten verpleegkunde om de kwaliteit van hun klinische redenering en daarmee de kwaliteit van zorg te verhogen. Het leert studenten herkennen wanneer een klinische redenering nodig is, en om welke redenering het dan gaat. Dit is belangrijk voor twee rollen in het opleidingsprofiel Bachelor Nursing 2020: de Zorgverlenerrol en de rol van de Reflectieve Evidence-Based Practice (EBP)-professional.
Klinisch redeneren en evidence-based practice. Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen sluit aan bij actuele kennis over het aanleren van complexe cognitieve vaardigheden. Vanuit deze kennis zijn vier sets standaardvragen geformuleerd, waarmee de student cognitieve scripts kan ontwikkelen voor het redeneren over de diagnose, etiologie, prognose en interventies. Vanuit het 4C/ID-model zijn complexiteitsniveaus, leertaken en deeltaakoefeningen opgenomen. Het leren klinisch redeneren wordt ondersteund met onder meer casusvideo’s en flitscolleges...
Ondertitel: Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen
Taal: Nederlands; Vlaams
Dit boek helpt uw studenten verpleegkunde om de kwaliteit van hun klinische redenering en daarmee de kwaliteit van zorg te verhogen. Het leert studenten herkennen wanneer een klinische redenering nodig is, en om welke redenering het dan gaat. Dit is belangrijk voor twee rollen in het opleidingsprofiel Bachelor Nursing 2020: de Zorgverlenerrol en de rol van de Reflectieve Evidence-Based Practice (EBP)-professional.
Klinisch redeneren en evidence-based practice. Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen sluit aan bij actuele kennis over het aanleren van complexe cognitieve vaardigheden. Vanuit deze kennis zijn vier sets standaardvragen geformuleerd, waarmee de student cognitieve scripts kan ontwikkelen voor het redeneren over de diagnose, etiologie, prognose en interventies. Vanuit het 4C/ID-model zijn complexiteitsniveaus, leertaken en deeltaakoefeningen opgenomen. Het leren klinisch redeneren wordt ondersteund met onder meer casusvideo’s en flitscolleges...
Advertentienummer: m2225702625
Populaire zoektermen
athena summary in Studieboeken en Cursussenstudieboeken integrale veiligheidskundeklinisch redeneren en evidence-based practiceevidence based practice voor paramediciklinisch redeneren bij ouderenteleac cursussenklinisch redeneren boekstudieboeken in Boekentweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hboevidence based practice handboek voor verpleegkundigenstudieboeken in Schoolboekengratis studieboekenstudieboeken mbo in Schoolboekenvisparaplukast met spiegeldeurhonden fohn in Dieren en Toebehorennzhhoenderloo in Auto'scabanon zijwand zonneluifeldraagbaar orgelmercedes brabus in Banden en Velgenzilveren munten lunar 2 in Oceaniëmilitaria schep