Te koop 1 ticket Rock on Top 30 mei 2025 / Pop on Top€ 40,00
Grondslagen van de marketing 9789001853174
€ 25,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
480sinds 1 feb. '25, 13:05
Kenmerken
ConditieNieuw
AuteurBronis Verhage; Marjolein Visser
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 740
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.
Wat is er nieuw in de negende editie?
De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce...
Aantal pagina's: 740
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.
Wat is er nieuw in de negende editie?
De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce...
Advertentienummer: m2230081040
Populaire zoektermen
athena summary in Studieboeken en Cursussenstudieboeken integrale veiligheidskundegrondslagen van de marketing in Boekengrondslagen van de marketing 9e drukteleac cursussenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing 10e drukstudieboeken in Boekentweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hboprincipes van marketing 7e editiegrondslagen ondernemingsrechtstudieboeken in Schoolboekenpalissadesnorbrommer in Snorfietsen en Snorscootersscooter 4tmercedes s500 oldtimertelwin lasapparaatvinyl den boschvolkswagen polo highline 115pklooplamp antiek in Antiek en Kunstdr lou de jong in Boekenzanussi gasfornuis