True Romance (DVD) Geseald€ 1,00
De Servicedesk ISBN 9789013055429
€ 2,50
Ophalen of Verzenden
140sinds 28 feb. '25, 14:11
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
NiveauMBO
Beschrijving
Boek De Servicedesk,
ISBN 9789013055429. Het boek verkeert nog in prima staat.
Inhoud
Aan bod komen de uitgangspunten van een servicedesk binnen het frontoffice-backofficeprincipe, de aard van de facilitaire producten en diensten, het ontwerp en de bouw van een servicedesk, complete beschrijvingen van de onderdelen, en uitvoerige voorbeelden van een servicedesk uit de praktijk van BZK en Justitie, Rabobank De Zuidelijke Baronie in Baarle-Nassau en facilityFORCE in Rotterdam
Dit boek is bestemd voor studenten en werkenden die in de dagelijkse praktijk nauw te maken hebben met de facilitaire servicedesk (facility managers, projectleiders, managers en medewerkers van een servicedesk)
Hoewel de inhoud zich voornamelijk richt op de facilitaire omgeving zijn de uitgangspunten en uitwerkingen eenvoudig te vertalen naar andere ondersteunende bedrijfsonderdelen. Want de in dit boek geboden oplossingen zijn generiek en gemakkelijk toepasbaar.
Na het lezen van dit boek zult u in staat zijn uw servicedesk verder te ontwikkelen en te professionaliseren. Studenten zijn gedegen voorbereid wanneer zij gaan werken in een facilitaire organisatie en daarin te maken krijgen met een servicedesk.
Eventuele verzendkosten zijn voor de koper.
ISBN 9789013055429. Het boek verkeert nog in prima staat.
Inhoud
Aan bod komen de uitgangspunten van een servicedesk binnen het frontoffice-backofficeprincipe, de aard van de facilitaire producten en diensten, het ontwerp en de bouw van een servicedesk, complete beschrijvingen van de onderdelen, en uitvoerige voorbeelden van een servicedesk uit de praktijk van BZK en Justitie, Rabobank De Zuidelijke Baronie in Baarle-Nassau en facilityFORCE in Rotterdam
Dit boek is bestemd voor studenten en werkenden die in de dagelijkse praktijk nauw te maken hebben met de facilitaire servicedesk (facility managers, projectleiders, managers en medewerkers van een servicedesk)
Hoewel de inhoud zich voornamelijk richt op de facilitaire omgeving zijn de uitgangspunten en uitwerkingen eenvoudig te vertalen naar andere ondersteunende bedrijfsonderdelen. Want de in dit boek geboden oplossingen zijn generiek en gemakkelijk toepasbaar.
Na het lezen van dit boek zult u in staat zijn uw servicedesk verder te ontwikkelen en te professionaliseren. Studenten zijn gedegen voorbereid wanneer zij gaan werken in een facilitaire organisatie en daarin te maken krijgen met een servicedesk.
Eventuele verzendkosten zijn voor de koper.
Advertentienummer: m2240402353
Populaire zoektermen
athena summary in Studieboeken en Cursussenstudieboeken integrale veiligheidskundeteleac cursussenisbn zoeken tweedehandsstudieboeken in Boekenisbn 9781800063907tweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hboisbn 9789464040555studieboeken in Schoolboekengratis studieboekenisbn 978studieboeken mbo in Schoolboekenbudget studieboekenkia picanto xtremebuisframe fauteuil in Huis en Inrichtingcomputer boxjeswij zijn de beste spelfleischmann shell wagonelvis dubbel lp in Poptv zaandam in Televisieshond osswandelrugzak in Bergsport en Wandelente huur gouda in Huizen en Kamers in Huizen en Kamers