Lynda Carpenito - Zakboek Verpleegkundige diagnosen (2018)Gereserveerd
Klinisch redeneren en evidence-based practice - 2021 versie
Gereserveerd
Ophalen of Verzenden
200sinds 28 mar. '25, 11:24
Kenmerken
ConditieGelezen
NiveauHBO
AuteurMargriet van Lersel; José Harmsen; Jos Dobber
Beschrijving
Ik heb dit boek gebruikt tijdens mijn HBO-verpleegkunde studie. Bovenin zitten 3 plakkers, deze laat ik zitten om te voorkomen dat pagina's scheuren.
Wil je meerdere boeken van me kopen? Je kan ze ook bij me thuis ophalen in Lelystad, dit scheelt een heleboel verzendkosten en een heel zwaar totaalpakket! Neem gerust contact met me op. 😊
‐-------------
Ondertitel: Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen
Taal: Nederlands; Vlaams
Dit boek helpt uw studenten verpleegkunde om de kwaliteit van hun klinische redenering en daarmee de kwaliteit van zorg te verhogen. Het leert studenten herkennen wanneer een klinische redenering nodig is, en om welke redenering het dan gaat. Dit is belangrijk voor twee rollen in het opleidingsprofiel Bachelor Nursing 2020: de Zorgverlenerrol en de rol van de Reflectieve Evidence-Based Practice (EBP)-professional.
Klinisch redeneren en evidence-based practice. Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen sluit aan bij actuele kennis over het aanleren van complexe cognitieve vaardigheden. Vanuit deze kennis zijn vier sets standaardvragen geformuleerd, waarmee de student cognitieve scripts kan ontwikkelen voor het redeneren over de diagnose, etiologie, prognose en interventies. Vanuit het 4C/ID-model zijn complexiteitsniveaus, leertaken en deeltaakoefeningen opgenomen. Het leren klinisch redeneren wordt ondersteund met onder meer casusvideo’s en flitscolleges...
Wil je meerdere boeken van me kopen? Je kan ze ook bij me thuis ophalen in Lelystad, dit scheelt een heleboel verzendkosten en een heel zwaar totaalpakket! Neem gerust contact met me op. 😊
‐-------------
Ondertitel: Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen
Taal: Nederlands; Vlaams
Dit boek helpt uw studenten verpleegkunde om de kwaliteit van hun klinische redenering en daarmee de kwaliteit van zorg te verhogen. Het leert studenten herkennen wanneer een klinische redenering nodig is, en om welke redenering het dan gaat. Dit is belangrijk voor twee rollen in het opleidingsprofiel Bachelor Nursing 2020: de Zorgverlenerrol en de rol van de Reflectieve Evidence-Based Practice (EBP)-professional.
Klinisch redeneren en evidence-based practice. Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen sluit aan bij actuele kennis over het aanleren van complexe cognitieve vaardigheden. Vanuit deze kennis zijn vier sets standaardvragen geformuleerd, waarmee de student cognitieve scripts kan ontwikkelen voor het redeneren over de diagnose, etiologie, prognose en interventies. Vanuit het 4C/ID-model zijn complexiteitsniveaus, leertaken en deeltaakoefeningen opgenomen. Het leren klinisch redeneren wordt ondersteund met onder meer casusvideo’s en flitscolleges...
Advertentienummer: m2250869376
Populaire zoektermen
athena summary in Studieboeken en Cursussenstudieboeken integrale veiligheidskundeklinisch redeneren en evidence-based practiceevidence based practice voor paramediciklinisch redeneren bij ouderenteleac cursussenklinisch redeneren boekstudieboeken in Boekentweedehands studieboeken hbotheorieboek auto 2021studieboeken verkopen hboboekenweekgeschenk 2021theorieboek motor 2021theorieboek scooter 2021gratis alkmaarfietsendragers met lift in Fietsendragersnavigatie peugeot 207schein kledingparfum etroe36 hemel in Auto-onderdelenschleich pandagiant twist hybridzilverpijl in Stripboekentassen beugel