Rapporteren in de hulp- en dienstverlening€ 15,00
C.D.R. de Vaal - Kwaliteitsmanagement in de praktijk
€ 35,00
Ophalen of Verzenden
280sinds 9 apr. '25, 19:34
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
NiveauHBO
OriëntatieAlpha
AuteurC.D.R. de Vaal
Beschrijving
Zo goed als nieuw!
Nieuwprijs €79,50
Ondertitel: Kwaliteit is mensenwerk: verbeelden, verbinden, verbeteren
Taal: Nederlands; Vlaams
Kwaliteitsmanagement in de praktijk gaat verder dan kwaliteitssystemen, modellen,plannen maken, meten en evalueren (het systeemtechnische perspectief). Het gaat ook over cultuur, communicatie, motivatie en teamgedrag (het sociaal-dynamische perspectief). Dit boek brengt beide perspectieven op kwaliteitsmanagement met elkaar in balans. De technieken, instrumenten en checklists kunnen direct in de praktijk worden toegepast. Uitgangspunt is dat niet alleen systemen en boeken tot kwaliteit leiden. Ook de relatie en samenwerking tussen mensen is van cruciaal belang!Het eerste hoofdstuk legt het fundament voor de rest van het boek met een beschrijving van kernbegrippen en uitgangspunten van kwaliteitsmanagement. Daarna wordt in vier delen de plan-do-check-act-cyclus gevolgd. In elk deel komen zowel modellen, systemen en processen (de harde kant van kwaliteitsmanagement) als relaties en samenwerking (de zachte kant van kwaliteitsmanagement) aan de orde...
Nieuwprijs €79,50
Ondertitel: Kwaliteit is mensenwerk: verbeelden, verbinden, verbeteren
Taal: Nederlands; Vlaams
Kwaliteitsmanagement in de praktijk gaat verder dan kwaliteitssystemen, modellen,plannen maken, meten en evalueren (het systeemtechnische perspectief). Het gaat ook over cultuur, communicatie, motivatie en teamgedrag (het sociaal-dynamische perspectief). Dit boek brengt beide perspectieven op kwaliteitsmanagement met elkaar in balans. De technieken, instrumenten en checklists kunnen direct in de praktijk worden toegepast. Uitgangspunt is dat niet alleen systemen en boeken tot kwaliteit leiden. Ook de relatie en samenwerking tussen mensen is van cruciaal belang!Het eerste hoofdstuk legt het fundament voor de rest van het boek met een beschrijving van kernbegrippen en uitgangspunten van kwaliteitsmanagement. Daarna wordt in vier delen de plan-do-check-act-cyclus gevolgd. In elk deel komen zowel modellen, systemen en processen (de harde kant van kwaliteitsmanagement) als relaties en samenwerking (de zachte kant van kwaliteitsmanagement) aan de orde...
Advertentienummer: m2255649869
Populaire zoektermen
athena summary in Studieboeken en Cursussenstudieboeken integrale veiligheidskundekwaliteitsmanagement in de praktijkteleac cursussenstudieboeken in Boekentweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hbobiv in praktijkwiskunde in de praktijkstudieboeken in Schoolboekengratis studieboekenstudieboeken mbo in Schoolboekenecologisch groenbeheer in de praktijkbudget studieboekenpolo 2008 1.4 benzinetrainer copycat rainboweettafel white wash in Eettafelsnike air max rotterdam 220 bpmoneplus draadloze opladeroude kurkentrekker12v accu 200ahnike baby joggingpakjas ducati in Motorkledingtupperware tafelstrooier