Verschillende nieuwe fotolijsten€ 5,00
Communiceren in het New Normal
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
100sinds 10 apr. '25, 14:34
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
NiveauHBO
OriëntatieAlpha
Beschrijving
Jan Withofs, Noel Slangen, Communiceren in het New Normal: 10 kritische succesfactoren na een crisis (9789020996630)
Krachtig communiceren voor bedrijven in een nieuw tijdperk Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De wereld van het New Normal is soberder, moeilijker, maar tegelijkertijd ook uitdagender. Hier gelden basisprincipes als transparantie, verantwoordelijkheid en duurzaamheid. Hoe maak je als onderneming of organisatie het verschil in dit nieuwe tijdperk? En welke rol speelt communicatie daarbij? Het antwoord vind je in Communiceren in het New Normal. Op basis van gesprekken met CEO's, managers en communicatiemensen definiëren Noël Slangen en Jan Withofs 10 kritische succesfactoren waarmee communicatie het verschil kan maken. Leiders ontsnappen voortaan niet aan transparante beslissingen en moeten hun risico's nauwlettend managen. Daarnaast wordt de stakeholdergroep steeds groter en wint ze aan belang: niet alleen is het essentieel dat werknemers worden gehoord, door de impact van social media kan elke observatie of mening, van wie dan ook, van kapitaal belang zijn voor de onderneming in kwestie. Communiceren in het New Normal is hét manifest voor communiceren na een crisis.
In goede staat
Bieden vanaf €5
Verzendkosten voor de koper
Krachtig communiceren voor bedrijven in een nieuw tijdperk Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De wereld van het New Normal is soberder, moeilijker, maar tegelijkertijd ook uitdagender. Hier gelden basisprincipes als transparantie, verantwoordelijkheid en duurzaamheid. Hoe maak je als onderneming of organisatie het verschil in dit nieuwe tijdperk? En welke rol speelt communicatie daarbij? Het antwoord vind je in Communiceren in het New Normal. Op basis van gesprekken met CEO's, managers en communicatiemensen definiëren Noël Slangen en Jan Withofs 10 kritische succesfactoren waarmee communicatie het verschil kan maken. Leiders ontsnappen voortaan niet aan transparante beslissingen en moeten hun risico's nauwlettend managen. Daarnaast wordt de stakeholdergroep steeds groter en wint ze aan belang: niet alleen is het essentieel dat werknemers worden gehoord, door de impact van social media kan elke observatie of mening, van wie dan ook, van kapitaal belang zijn voor de onderneming in kwestie. Communiceren in het New Normal is hét manifest voor communiceren na een crisis.
In goede staat
Bieden vanaf €5
Verzendkosten voor de koper
Advertentienummer: m2255871813
Populaire zoektermen
athena summary in Studieboeken en Cursussenstudieboeken integrale veiligheidskundeteleac cursussenleren communicerenstudieboeken in Boekenthe new food in Boekentweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hbobasisboek communicerenstudieboeken in Schoolboekengratis studieboekenvaardig communiceren in de gezondheidszorgstudieboeken mbo in Schoolboekenleren communiceren druk 8kittens breda in Dieren en Toebehorenanthem versterkerknaus weinsberg camperjunghans horloge in Sieraden en Tassenklaas jan huntelaar in Verzamelenlayher steiger tekenenshoeby oranje jassimon sinek vind je waarom in Boekenbynolyt verrekijkersduiven breda in Dieren en Toebehoren