Kapstok RVS 6 grote en 12 kleine haken€ 30,00
Guy van Liemt - Marketingcommunicatie in 14 stappen
€ 62,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
230sinds 13 apr. '25, 13:59
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
AuteurGuy van Liemt; Gert Koot
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 704
-Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;-behandelt nieuwste inzichten en modellen;-geïntegreerde benadering van on- en offline.Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspraktijk! Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied. Uniek is de plaatsing van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie. Het boek laat zien dat de online tools méér zijn dan een middel en samen met de offline instrumenten een plaats verdienen in het Owned, Paid & Earned Media model. Daarnaast is er volop aandacht voor merkidentiteit, positionering, creativiteit en toepassing van het marketingcommunicatievraagstuk en consumer insights...
Aantal pagina's: 704
-Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;-behandelt nieuwste inzichten en modellen;-geïntegreerde benadering van on- en offline.Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspraktijk! Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied. Uniek is de plaatsing van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie. Het boek laat zien dat de online tools méér zijn dan een middel en samen met de offline instrumenten een plaats verdienen in het Owned, Paid & Earned Media model. Daarnaast is er volop aandacht voor merkidentiteit, positionering, creativiteit en toepassing van het marketingcommunicatievraagstuk en consumer insights...
Advertentienummer: m2256926878
Populaire zoektermen
athena summary in Studieboeken en Cursussenstudieboeken integrale veiligheidskundemarketingcommunicatie in 14 stappen in Boekenteleac cursussenstudieboeken in Boekentweedehands studieboeken hbomarketingcommunicatie in 14 stappen in Studie en Cursusstudieboeken verkopen hboperfect slapen in 7 stappen tweedehandsstudieboeken in Schoolboekengratis studieboekenfantasia 14studieboeken mbo in Schoolboekenherstel je hormonen in 10 stappensteelite serviesmercedes slk 320 in Auto'sampeg svtpoedel hondenflh 1978vivacity pakkingduitse herder gezochtphilips doos in Verzamelen65 mm in Hout en Plankenvelgen 16 inch mercedes sprinter