C.A.J.M. Kortmann - Constitutioneel recht, softcover editie€ 72,50
Communicatie Handboek - Wil Michels - Noordhoff uitgevers
€ 25,00
Ophalen of Verzenden
191sinds 14 apr. '25, 22:42
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
NiveauHBO
OriëntatieAlpha
Beschrijving
Boek: Communicatie Handboek
Auteur: Wil Michels
Uitgeverij Noordhoff uitgevers
Nieuwprijs was 58,95 euro
Boek is in goede staat
Communicatie handboek leert je hoe je de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunt geven. Het boek geeft je een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied. Heel toegankelijk dankzij het heldere taalgebruik en de praktijkgerichte benadering.Waarom kiezen voor Communicatie Handboek?*handige samenvattingen en begrippenlijsten;*goede voorbereiding op de beroepspraktijk;*inclusief unieke code voor Prepzone, met handige oefentoetsen, flitscolleges en begrippentrainer.In dit handboek maak je uitgebreid kennis met onderwerpen als corporate, marketing- en interne communicatie, maar je leert bijvoorbeeld ook hoe je als communicatieprofessional om kunt gaan met de pers. Het boek besteedt speciale aandacht aan het communicatieplan, communicatie bij veranderingen en social media. Deze onderwerpen nemen binnen de communicatiepraktijk een belangrijke plaats in, dus het is goed om je hier al tijdens je studie in te verdiepen. Met de praktijkcases aan het eind van elk hoofdstuk kun je je kennis van de theorie testen.
Auteur: Wil Michels
Uitgeverij Noordhoff uitgevers
Nieuwprijs was 58,95 euro
Boek is in goede staat
Communicatie handboek leert je hoe je de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunt geven. Het boek geeft je een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied. Heel toegankelijk dankzij het heldere taalgebruik en de praktijkgerichte benadering.Waarom kiezen voor Communicatie Handboek?*handige samenvattingen en begrippenlijsten;*goede voorbereiding op de beroepspraktijk;*inclusief unieke code voor Prepzone, met handige oefentoetsen, flitscolleges en begrippentrainer.In dit handboek maak je uitgebreid kennis met onderwerpen als corporate, marketing- en interne communicatie, maar je leert bijvoorbeeld ook hoe je als communicatieprofessional om kunt gaan met de pers. Het boek besteedt speciale aandacht aan het communicatieplan, communicatie bij veranderingen en social media. Deze onderwerpen nemen binnen de communicatiepraktijk een belangrijke plaats in, dus het is goed om je hier al tijdens je studie in te verdiepen. Met de praktijkcases aan het eind van elk hoofdstuk kun je je kennis van de theorie testen.
Advertentienummer: m2257493096
Populaire zoektermen
athena summary in Studieboeken en Cursussenstudieboeken integrale veiligheidskundeNoordhoff Uitgeverscommunicatie handboek in Boekenteleac cursussengeweldloze communicatie boekhandboek voor lerarenstudieboeken in Boekenhandboek systeemtherapietweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hbohandboek mediationhandboek naaitechnieken in Boekenhandboek ecologisch tuinierenlego 4666jawa 360zeewolde in Samsungposter vw buskerstpuzzel jan van haasterenindustriele gietijzeren potenhoogwerkers rupsscooter velsen noordscooter ossweekblad het leven