Grondslagen van de marketing Verhage Visser Noordhoff IZGS!

€ 75,00
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 3,15
100sinds 23 mei. '25, 17:24
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
NiveauHBO
AuteurVerhage Visser

Beschrijving

Nieuw is ie 86 euro!!! Deze geheel herziene tiende editie van grondslagen van de marketing is volledig aangepast aan de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van o.a. Online marketing, strategiebepaling, marktonderzoek, business-to-business en dienstenmarketing. Verder is er in deze nieuwe editie ruim aandacht voor thema’s als het business model canvas, online platforms, data analytics, omnichannel retail, duurzame organisaties, design thinking, scrum en agile werken. Daarnaast zijn veel van de marketing in actie-cases, marketingtoppers, marketingmissers en andere praktijkvoorbeelden vervangen of geactualiseerd. Bovendien zijn veel teksten compacter herschreven, wat de toegankelijkheid en leesbaarheid voor de student ten goede komt. Grondslagen van de marketing is met name geschikt voor de propedeutische fase van hbo-opleidingen als commerciële economie, creative business, ondernemerschap & retail management en communicatie. Het boek kan ook worden ingezet bij aanverwante opleidingen als bedrijfskunde en facility management. Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. Toetsen, een begrippentrainer, een begrippentoets en kennisclips. Voor docenten staan er praktijkcases, collegesheets en weblinks naar aanvullende literatuur. Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van toets-op-maat. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten en daarnaast een set unieke vragen voor de docent: ideaal voor een tentamen! Toetsen kunnen worden geëxporteerd naar diverse formats. Met meer dan honderd publicaties op zijn naam is prof. Dr. Bronis verhage een van de bekendste nederlandse schrijvers op het gebied van de marketing. Verhage was onder andere verbonden aan de university of texas in austin, de faculteit bedrijfskunde in delft, de rotterdam school of management en erasmus universiteit rotterdam. Momenteel is hij professor of marketing georgia state university in atlanta, daar is hij actief in het mba-programma van de universiteit. Marjolein visser werkt sinds begin jaren negentig als adviseur en interim-manager gepassioneerd aan digitale innovatie van businessmodellen.
Advertentienummer: m2271218581