ArmbandBieden
Kenmerken
Conditie
Nieuw
Niveau
HBO
Auteur
Marinka Drost; Petra Verra
Beschrijving
10e herziene druk
Het Handboek RTTI biedt scholen instrumenten om het leerpotentieel van iedere leerling maximaal te benutten. Voor een optimaal leerproces is het van belang de te behalen (cognitieve) niveaus (aan) te kunnen duiden en in één taal over leren te spreken. Met RTTI worden de verschillende cognitieve niveaus overzichtelijk ingedeeld. Er wordt beschreven hoe je in de praktijk aantoonbaar opbrengstgericht kunt werken als leerling, docent, team, vakgroep, schoolleider en bestuurder.Hoe borg ik de kwaliteit van toetsen? Hoe maak ik van elke toets een formatieve toets? Hoe weet ik of toetsen voldoende determineren? Hoe krijg ik zicht op de leerontwikkeling van iedere leerling? Hoe realiseer ik gerichte en effectieve feedback voor alle leerlingen? Hoe geef ik een verantwoorde en transparante diagnose aan leerlingen, collega's en ouders? hoe verbeter ik de doorlopende leerlijn? Hoe realiseer ik een effectieve doorstroom: elke leerling op de juiste plaats? Hoe kan ik praktisch differentiëren? Hoe vergader ik effectiever? Hoe krijg ik leerlingen gemot...
Het Handboek RTTI biedt scholen instrumenten om het leerpotentieel van iedere leerling maximaal te benutten. Voor een optimaal leerproces is het van belang de te behalen (cognitieve) niveaus (aan) te kunnen duiden en in één taal over leren te spreken. Met RTTI worden de verschillende cognitieve niveaus overzichtelijk ingedeeld. Er wordt beschreven hoe je in de praktijk aantoonbaar opbrengstgericht kunt werken als leerling, docent, team, vakgroep, schoolleider en bestuurder.Hoe borg ik de kwaliteit van toetsen? Hoe maak ik van elke toets een formatieve toets? Hoe weet ik of toetsen voldoende determineren? Hoe krijg ik zicht op de leerontwikkeling van iedere leerling? Hoe realiseer ik gerichte en effectieve feedback voor alle leerlingen? Hoe geef ik een verantwoorde en transparante diagnose aan leerlingen, collega's en ouders? hoe verbeter ik de doorlopende leerlijn? Hoe realiseer ik een effectieve doorstroom: elke leerling op de juiste plaats? Hoe kan ik praktisch differentiëren? Hoe vergader ik effectiever? Hoe krijg ik leerlingen gemot...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Geleen
23x bekeken
0x bewaard
Sinds 12 aug '25
Advertentienummer: m2299076193
Populaire zoektermen
Studieboeken en CursussenStudieboeken en Cursussenhandboek voor lerarencommunicatie handboek druk 7handboek systeemtherapiehandboek psychodiagnostiekhandboek jeugdhulpverleninghandboek nederlands als tweede taalstudieboeken verkopenhandboek mediationpabo studieboekenhandboek ontwikkelingspsychopathologiestudieboeken integrale veiligheidskundehandboek diagnostiek in de leerlingenbegeleidinggiant twist tandwielen in Fietsonderdelenxiaomi redmi in Mobiele telefoons | Overige merkenkurzweil in SynthesizersAston Martin db7 in Aston Martinolympus vg-160 in Fotocamera's Digitaalportugees in Woordenboekenart deco in Glas en Ramenframe met kenteken honda in Onderdelen | Hondahouten poppenhuis hema in Speelgoed | Poppenhuizenhond corso in Honden | Bulldogs, Pinschers en Molossers