Kenmerken

Auteur
Dawn Iacobucci
Conditie
Zo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)
9780538743778
Jaar (oorspr.)
2009

Beschrijving

Korting: nu van 34.4 euro, voor 17.20 euro.

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Marketing Research
Auteur: Dawn Iacobucci
ISBN: 9780538743778
Conditie: Als nieuw

Expect superior, balanced coverage of both qualitative and quantitative marketing research with this market-leading text from respected marketing authorities Dr. Dawn Iacobucci and Dr. Gilbert Churchill. Recognized as the classic authority for today's marketing research, Marketing Research: Methodological Foundations, 10e, International Edition ensures the reader develops a strong conceptual as well as practical understanding of marketing research as it's practiced today. The book's thorough coverage of the six stages of the research process provides a solid marketing research framework while addressing topics and tools of emerging importance. New Qualtrics[trademark] research activities and coverage of SPSS 17 offer first-hand practice with some of the most popular online survey tools used in business today. With its proven applications, clear presentation, and variety of timely cases, Marketing Research: Methodological Foundations, 10e, International Edition serves as an exceptional learning tool for today's learners and as an invaluable reference tool for professionals throughout their careers.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517748833