Kenmerken
Auteur
Piet van Helsdingen
Conditie
Zo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)
9789001802660
Jaar (oorspr.)
2013
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Services marketing management, an introduction
Auteur: Piet van Helsdingen
ISBN: 9789001802660
Conditie: Als nieuw
Services marketing management, an introduction 1e editie is een boek van Wouter de Vries jr. uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001802660
Essentials of Services Marketing Management takes a structured and practical approach to the field. The book covers all key aspects of services marketing. It also offers extensive coverage of social media marketing and other new marketing tools. The book shows users how to develop and execute marketing strategies in and for service organisations.
The service sector has been steadily gaining prominence in today’s society. Seventy percent of gross domestic product in western European countries is currently generated by the service sector. Banks, the hotel and catering industry, education, the media, airlines, consultancies, hospitals, cleaning companies: all of these organizations will have to be managed efficiently in order to create more value for both customers and stakeholders. This essentially requires a thorough understanding of services marketing.
Titel: Services marketing management, an introduction
Auteur: Piet van Helsdingen
ISBN: 9789001802660
Conditie: Als nieuw
Services marketing management, an introduction 1e editie is een boek van Wouter de Vries jr. uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001802660
Essentials of Services Marketing Management takes a structured and practical approach to the field. The book covers all key aspects of services marketing. It also offers extensive coverage of social media marketing and other new marketing tools. The book shows users how to develop and execute marketing strategies in and for service organisations.
The service sector has been steadily gaining prominence in today’s society. Seventy percent of gross domestic product in western European countries is currently generated by the service sector. Banks, the hotel and catering industry, education, the media, airlines, consultancies, hospitals, cleaning companies: all of these organizations will have to be managed efficiently in order to create more value for both customers and stakeholders. This essentially requires a thorough understanding of services marketing.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517881964
Populaire zoektermen
Taal | Engelsan introduction to brainintroduction to child developmentlijsters engelscategory managementall right engelsengels blackbirdssociology a global introductionhunger games engelsan en moetaal van de mediatorengelsgerard engelslord of the rings engelswinterbanden vw in Banden en Velgengratis fisher price in Speelgoed | Fisher-Pricekawasaki zx6r 2009 in Motoren | Kawasakity knuffel vos in Speelgoed | Knuffels en Pluchesgian dubh in Militaria | Algemeenconnect in Kerstzoete ermgaard in Postzegels | Nederlandvolkswagen tcross in Carrosserie en Plaatwerkleeuwenkoppen in Bloempottenkoffers varadero in Motoren | Honda